Starter veer med reglmæssige plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

anynom

Miss BananaHammock skriver:

OMG - det var da heldigt du tog afsted. Jeg har ikke haft reglmæssige plukveer siden september hvor der heldigvis ike skete noget - så burde ikke være forkortet som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Mettefpigen

FFr

Hvor længe gik det fra det begyndte ca? altså til det blev til rigtig veer?

for at mit bare er plukveer. Skal ha' købt de sidste julegaver imorgen

Fra plukve til ve gik der ca 2-2,5 time ;-) startede med plukveer kl 1830 og havde født bassen kl 0520 :-)

Anmeld

6. december 2012

Guldimaven

Hvis det er en vee der virker, mere end bare at blødgøre livmoderhalsen o.s.v.. så er du ikke i tvivl.

Anmeld

6. december 2012

Mettefpigen

Hvor lang tid et der imellem dem?

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Hvis det er en vee der virker, mere end bare at blødgøre livmoderhalsen o.s.v.. så er du ikke i tvivl.

Det var det jeg tænkte

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Hvor lang tid et der imellem dem?

Har ikke taget tid - men de kom nok hver 10 min i ca. 1,5 time. Nu synes jeg dog det er gået lidt i sig selv. Så nok bare en snyder. Men vil tage tid hvis de kommer igen.

Anmeld

6. december 2012

Guldimaven

Det var det jeg tænkte

Hehe, men kan sagtens huske at man er i tvivl.. Og er opmærksom på alt hvad kroppen gør.

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Hehe, men kan sagtens huske at man er i tvivl.. Og er opmærksom på alt hvad kroppen gør.

Lige præcis. Har dog heletiden den der med "når det er veer er du ikke i tvivl" i baghovedet - så ved også godt at det bare er plukveer jeg har. Men jeg er nok også især opmærksom fordi at det skal stoppes hvis det starter. Og har en uge inden mit pks som jo - selvfølgelig - er fyldt med planer og ting der liiiiige skal nåes inden den bette kommer.

Anmeld

6. december 2012

Guldimaven

Lige præcis. Har dog heletiden den der med "når det er veer er du ikke i tvivl" i baghovedet - så ved også godt at det bare er plukveer jeg har. Men jeg er nok også især opmærksom fordi at det skal stoppes hvis det starter. Og har en uge inden mit pks som jo - selvfølgelig - er fyldt med planer og ting der liiiiige skal nåes inden den bette kommer.

ja..  Den havde jeg også, men alligevel er man i tvivl.. det var jeg i hvert fald, indtil veerne virkelig tog fat!  Men et par dage op til min fødsel, havde jeg også regelmæssige plukveer.. Så det er godt nok at du er opmærksom..

Anmeld

6. december 2012

Mettefpigen

OOkOka

Har ikke taget tid - men de kom nok hver 10 min i ca. 1,5 time. Nu synes jeg dog det er gået lidt i sig selv. Så nok bare en snyder. Men vil tage tid hvis de kommer igen.

Okay... Jeg fik afvide at hvis der var 5 min imellem så skulle man ringe, og hvis der var 3 min imellem skulle man tage på sygehuset.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.