Starter veer med reglmæssige plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.648 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Miss BananaHammock

Hey tøser

Kan veer starte som reglmæssige plukveer?

Jeg har her til aften haft flere plukveer end jeg plejer og idag kan jeg mærke hvordan det trækker omme fra lænden når jeg får en plukvee. Normalt mærker jeg kun plukveer ved at maven bliver hård.

Jeg er ikke i tvivl om at det ikke er veer, for de gør ikke så ondt at jeg skal trække vejret dybt osv. For jeg går ud fra at en ve ikke kan være mild vel? En ve er en ve og man er ikke i tvivl right?

Skal jo helst ikke selv gå i fødsel, så er måske bare lidt ekstra opmærksom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Mettefpigen

Min fødsel startede med regelmæssige plukveer som blev slemmere og slemmere......

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Min fødsel startede med regelmæssige plukveer som blev slemmere og slemmere......

Hvor længe gik det fra det begyndte ca? altså til det blev til rigtig veer?

for at mit bare er plukveer. Skal ha' købt de sidste julegaver imorgen

Anmeld

6. december 2012

anynom

Miss BananaHammock skriver:

Hey tøser

Jeg har her til aften haft flere plukveer end jeg plejer og idag kan jeg mærke hvordan det trækker omme fra lænden når jeg får en plukvee. Normalt mærker jeg kun plukveer ved at maven bliver hård.

Jeg er ikke i tvivl om at det ikke er veer, for de gør ikke så ondt at jeg skal trække vejret dybt osv. For jeg går ud fra at en ve ikke kan være mild vel? En ve er en ve og man er ikke i tvivl right?

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.
Jeg havde plukkeveer som jeg opdagede ved et tilfælde - de forkortede min livmoderhals. Da jeg så havde haft dem over en længere periode (10 uger) kunne jeg godt mærke dem (var på medicin for at forhindre enfødsel) og da jeg så fik veer gjorde de ikke mere "ondt" end plukkeveerne. Du kan måske forestille dig overraskelsen da det viste sig at jeg var 7 cm åben
Det var ren mavefornemmelse som gjorde at vi tog på fødegangen den dag, så det vil jeg til en hver tid anbefale at følge.

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

JulieWH skriver:

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.
Jeg havde plukkeveer som jeg opdagede ved et tilfælde - de forkortede min livmoderhals. Da jeg så havde haft dem over en længere periode (10 uger) kunne jeg godt mærke dem (var på medicin for at forhindre enfødsel) og da jeg så fik veer gjorde de ikke mere "ondt" end plukkeveerne. Du kan måske forestille dig overraskelsen da det viste sig at jeg var 7 cm åben
Det var ren mavefornemmelse som gjorde at vi tog på fødegangen den dag, så det vil jeg til en hver tid anbefale at følge.

OMG - det var da heldigt du tog afsted. Jeg har ikke haft reglmæssige plukveer siden september hvor der heldigvis ike skete noget - så burde ikke være forkortet som dig

Anmeld

6. december 2012

Frøken J.

Hey tøser

Altså det gjorde det ved mig. Den 9/10 havde jeg fra 21-23 (hvor jeg gik i seng) regelmæssige smertefri plukveer hvert 5. minut. Vågnede kl. 3 om natten ved at forvandet gik, fik veer kl. 4 og 10.31 er hun født! Det er da spændende, men skal du så ikke kontakte FG? Når du skal have KS?

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Frøken J. skriver:

Altså det gjorde det ved mig. Den 9/10 havde jeg fra 21-23 (hvor jeg gik i seng) regelmæssige smertefri plukveer hvert 5. minut. Vågnede kl. 3 om natten ved at forvandet gik, fik veer kl. 4 og 10.31 er hun født! Det er da spændende, men skal du så ikke kontakte FG? Når du skal have KS?

Jeg skal kontakte FG hvis vandet går eller jeg får "rigtige" veer. Så venter lige og ser tiden an. Ihvertfald lige et par timer endnu.

Ville bare høre om jeg skulle være opmærksom.

Anmeld

6. december 2012

Frøken J.

Jeg skal kontakte FG hvis vandet går eller jeg får "rigtige" veer. Så venter lige og ser tiden an. Ihvertfald lige et par timer endnu.

Ville bare høre om jeg skulle være opmærksom.

Hvis det fortsætter om et par timer, ville jeg nu alligevel ringe for en sikkerheds skyld og bare lige høre, om du skal være opmærksom på en bestemt måde. Der sker jo ikke noget ved lige at gribe røret, og i din situation er det jo forståeligt nok lige at ville være sikker

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Frøken J. skriver:

Hvis det fortsætter om et par timer, ville jeg nu alligevel ringe for en sikkerheds skyld og bare lige høre, om du skal være opmærksom på en bestemt måde. Der sker jo ikke noget ved lige at gribe røret, og i din situation er det jo forståeligt nok lige at ville være sikker

Det har du ret i! det vil jeg gøre! Så kan jeg også gå "mere rolig" i seng!

Anmeld

6. december 2012

Frøken J.

Det har du ret i! det vil jeg gøre! Så kan jeg også gå "mere rolig" i seng!

Super 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.