Oprindelig 116 dage til PB start :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Caroline86

Anonym skriver:

Det varmede faktisk meget at læse dit indlæg

Jeg gør også alt hvad jeg kan. Søger fast job, vikar job, virksomhedspraktik osv. Er også begyndt at søge op til 40 minutters kørsel i bil fra min bopæl. 

Jeg er uddannet kontorassistent med økonomi som speciale. Så min vifte er meget bred Og ja. Søger allerede mange forskellige jobs. Både opfordret og uopfordret. 

Tak. Kan være jeg skriver privat for ikke at afsløre alt for meget omkring hvem jeg er offentligt. 

Du skal være velkommen til at skrive

Som kontorass. er der jo heldigvis masser af muligheder (omend jeg godt ved der ikke nødvendigvis vil være jobs at få!).

Ja, du har jo sikkert selv tænk ud af kassen og søgt alt du finder relevant, men jeg vil bare så gerne kunne hjælpe dig, da jeg tror du mangler den ro i dit liv lige nu ikke kun fordi det er rarest at have et job, men også fordi det er usundt at spekulere så negativt om sin fremtid som du automatisk kommer til, når I er nødt til at udskyde projekt baby!

Har du også søgt stillinger hvor du går ned i kvalifikationsniveau men i et job med avancerings muligheder? det er der i hvert fald mange i min branche (salg og marketing) som kommer langt med!

Pøj pøj! Du har masser af tilbyde en arbejdsplads!! Skil dig ud ved at være DIG og ikke bare "en af de nyuddannede som der er så mange af". Du skal nok få dit drømmejob (og din drømmebaby) hep hep hep!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ja min kæreste har fast job og jeg er gravid!

Nej det er ikke ønskesituationen, men det kan heldigvis lade sig gøre ok økonomisk! Vi vil også gerne i hus, og da vi har næsten til udbetalingen, er det ikke umuligt! Men vi har lige en lejlighed der skal sælges først.