Oprindelig 116 dage til PB start :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Har lige brug for, at komme ud med mine tanker. 

(Jeg er anonym, da nogle af mine venner samt familiemedlemmer er herinde, og de ikke skal vide noget om disse tanker/følelser). 

Jeg har nu i over 1½ år været mega skruk, og havde egentligt også aftalt en dato for PB start sammen med min kæreste. Men det er nu ødelagt fordi jeg ikke har noget arbejde, og det ser ud til at blive rigtig svært at finde. Jeg er nyuddannet inde for et fag, hvor der bare i min by er over 500 gode ansøgere. Så det ser lidt sort ud. 

Jeg kan ikke overskue at skulle igang med uddannelse igen, da jeg har været nede med stresse, og ikke kan håndtere studiemiljøet igen. Jeg har derfor lidt svært ved at opkvalifikasere (staves?) mig i forhold til mange andre. 

Kæresten er på ingen måde med på at starte på PB før jeg har arbejde eller før han har. Det kan jeg dog også godt forstå. Men alligevel, så aner man jo ikke, hvornår nogen af os får det. 

Jeg er så småt begyndt, at vænne mig til at der kan går MEGET lang tid inden vi går igang. Men omvendt bliver jeg så trist til mode over det tit. Aner ikke hvad jeg skal gøre for, at gøre ventetiden lidt nemmere. 

Nogen der har nogle gode råd? Eller bare positive tanker i min retning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

come2

Anonym skriver:

Hej piger

Har lige brug for, at komme ud med mine tanker. 

(Jeg er anonym, da nogle af mine venner samt familiemedlemmer er herinde, og de ikke skal vide noget om disse tanker/følelser).