Lorte bækken :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

heidimols

Hej Alle!

Specielt til jer der døjer med bækkenløsning. Jeg er selv i uge 33 nu og har døjet sindsyg meget med voldsomme smerter i forbindelse med bækkenløsning har gået til fysioterapi og lavet alverdens øvelser uden den mindste effekt.

For en lille måned siden var jeg til kranio sakral terapi for første gang, havde hørt om det men tænkte arrrr hold nu det tror jeg vist ikke rigtig på. Men da jeg havde siddet i en lænestol og tudet fordi jeg intet kunne i 14 dage var jeg mør ringede og kom til dagen efter jeg har nu været til to behandlinger og brugt 1000 kr. Fantastisk.... Det er væk. Jeg er stadig lidt øm der er nogle bevægelser jeg skal ´holde mig fra men i store træk så er jeg smertefri. Så er da værd at forsøge, det har ihvertfald hjulpet mig og så kan man få en dejlig jul med familien i stedet for at sidde i en stol og intet kan.

Rigtig god jul til jer alle

Hilsen fra Heidi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Maja88

heidimols skriver:

Hej Alle!

Specielt til jer der døjer med bækkenløsning. Jeg er selv i uge 33 nu og har døjet sindsyg meget med voldsomme smerter i forbindelse med bækkenløsning har gået til fysioterapi og lavet alverdens øvelser uden den mindste effekt.

For en lille måned siden var jeg til kranio sakral terapi for første gang, havde hørt om det men tænkte arrrr hold nu det tror jeg vist ikke rigtig på. Men da jeg havde siddet i en lænestol og tudet fordi jeg intet kunne i 14 dage var jeg mør ringede og kom til dagen efter jeg har nu været til to behandlinger og brugt 1000 kr. Fantastisk.... Det er væk. Jeg er stadig lidt øm der er nogle bevægelser jeg skal ´holde mig fra men i store træk så er jeg smertefri. Så er da værd at forsøge, det har ihvertfald hjulpet mig og så kan man få en dejlig jul med familien i stedet for at sidde i en stol og intet kan.

Rigtig god jul til jer alle

Hilsen fra Heidi.

vær bare opmærksom på at kranio sakral ikke altid er gavnligt for gravide

Anmeld

6. december 2012

Elling <3<3

Muhmi skriver:

Ååårh æv... Har selv bækkenløsning og har haft det siden uge 11-12 stykker... Tiden er lang når man har så ondt....

Kæmpe til dig... ÆV!

Hvordan er du kommet igennem graviditeten ? Altsåhvordan har du fået tiden til at gå???

1000 tak for krammet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.