Lorte bækken :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Elling <3<3

Her sidder jeg. 10+1, og har lige fået følgende "dom" fra fyssen

Bækkenløsning for fuld udblæsning..

Åhh hvor jeg synes det er træls. i min sidste graviditet døjede jeg med svær bækkenløsning så havde selvfølgelig forberedt mig på at jeg nok fik det igen men havde sku ikke regnet med det allerede.
Havde nok troet at jeg ville få dommen begyndende bækkenløsning. men nej, mit bækken er desværre allerede noget værre lort

Nu har jeg fået nogle øvelser af fyssen, for at styrke muskulaturen omkring bæknet, og for at få musklerne til at slappe af, da de jo helt naturligt spænder helt vildt, for at holde samling på det hele.

Skal afsted hver uge for at følge udviklingen. og nu er målet bare at jeg kan holde mig uden sygmelding frem til jul!!!!

FUCK hvor er der lang tid til juli

Undskyld mit tudeindlæg. er bare SÅ frustreret.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

B&J

jeg har ikke selv prøvet det men har hørt det gør bare så ondt så jeg sender dig en masse krammer og håber snart der kan blive sommer så du kan få en baby i armene og ikke den dumme bækkenløsning

Anmeld

6. december 2012

Maja88

årg søde dig.. hvor er det træls.. men du skal passe på jer.. fat i en stige til marcus så han selv kan komme på puslebordet osv.. og husl at slappr af

Anmeld

6. december 2012

Elling <3<3

B&J skriver:

jeg har ikke selv prøvet det men har hørt det gør bare så ondt så jeg sender dig en masse krammer og håber snart der kan blive sommer så du kan få en baby i armene og ikke den dumme bækkenløsning

Tak skal du have.
Det gør nemlig bare MEGA ondt. og det fungerer bare ikke super godt når man har børn sidste gang havde jeg i det mindste kun mig selv at tænke på...

Anmeld

6. december 2012

Elling <3<3

Maja88 skriver:

årg søde dig.. hvor er det træls.. men du skal passe på jer.. fat i en stige til marcus så han selv kan komme på puslebordet osv.. og husl at slappr af

Ja det er møg træls...
Laver du ikke nogle brændte mandler, er sikker på det kan trøste mig lidt

Anmeld

6. december 2012

B&J

Elling <3<3 skriver:

Tak skal du have.
Det gør nemlig bare MEGA ondt. og det fungerer bare ikke super godt når man har børn sidste gang havde jeg i det mindste kun mig selv at tænke på...

nej for det må være som en kniv hvergang man skal noget

Anmeld

6. december 2012

Muhmi

Ååårh æv... Har selv bækkenløsning og har haft det siden uge 11-12 stykker... Tiden er lang når man har så ondt....

Kæmpe til dig... ÆV!

Anmeld

6. december 2012

Maja88

Elling <3<3 skriver:

Ja det er møg træls...
Laver du ikke nogle brændte mandler, er sikker på det kan trøste mig lidt

hehemåske.. du ødelægger også alt

havde planlagt at smide nogen forbi.

Anmeld

6. december 2012

Elling <3<3

Maja88 skriver:

hehemåske.. du ødelægger også alt

havde planlagt at smide nogen forbi.

Du er simpelthen bare MEGA fantastisk...
Nå må hellere passe mit arbejde

Anmeld

6. december 2012

Maja88

Elling <3<3 skriver:

Du er simpelthen bare MEGA fantastisk...
Nå må hellere passe mit arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.