Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Tusinde tak.. Ja det er godt nok kun " tryghedsscanning" igen men stadig så spændende.. Der kommer en update i september 12 gruppen men det er nok det
Tusinde tak.. Ja det er godt nok kun " tryghedsscanning" igen men stadig så spændende.. Der kommer en update i september 12 gruppen men det er nok det
Jaa, enhver scanning er en lille milepæl i mine øjne. Så er man kommet lidt videre og får bekræftet at den stadig har det godt. Og tryghedsscanningen (hvis man får en sådan) er jo den første, der bekræfter at der faktisk er noget derinde, så måske egentlig den allermest spændende. Jeg for jer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Kat skriver: Jaa, enhver scanning er en lille milepæl i mine øjne. Så er man kommet lidt videre og får bekræftet at den stadig har det godt. Og tryghedsscanningen (hvis man får en sådan) er jo den første, der bekræfter at der faktisk er noget derinde, så måske egentlig den allermest spændende. Jeg for jer.
Da jeg var 25 uger henne sagde vægten +2kg.
ud kom (41+3) en lækker dreng på 3500g
hvis billeder virker, ef det fra 40+0 sååå jeg tror ik der er noget at bekymre sig om
Eliza skriver: Da jeg var 25 uger henne sagde vægten +2kg. ud kom (41+3) en lækker dreng på 3500g hvis billeder virker, ef det fra 40+0 sååå jeg tror ik der er noget at bekymre sig om
Hold da op. Det var ikke meget. Og med den fine mavse du endte ud med, kan jeg godt se, jeg vist bare skal skrue op for tålmodigheden.
Tusind tak for svar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128