Mave, voks nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Miss Kat

Månsson skriver:

Tusinde tak.. Ja det er godt nok kun " tryghedsscanning" igen men stadig så spændende.. Der kommer en update i september 12 gruppen men det er nok det

Jaa, enhver scanning er en lille milepæl i mine øjne. Så er man kommet lidt videre og får bekræftet at den stadig har det godt. Og tryghedsscanningen (hvis man får en sådan) er jo den første, der bekræfter at der faktisk er noget derinde, så måske egentlig den allermest spændende. Jeg  for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

L&V

Miss Kat skriver:

Jaa, enhver scanning er en lille milepæl i mine øjne. Så er man kommet lidt videre og får bekræftet at den stadig har det godt. Og tryghedsscanningen (hvis man får en sådan) er jo den første, der bekræfter at der faktisk er noget derinde, så måske egentlig den allermest spændende. Jeg  for jer.

Ja det er bare mega stort hvergang man ser de små pus der inde. Det er vores anden tryghedsscanning så vi ved at der var gang i den for 14dage siden Men tusinde tak

Anmeld

5. december 2012

Eliza

Da jeg var 25 uger henne sagde vægten +2kg. 

ud kom (41+3) en lækker dreng på 3500g 

hvis billeder virker, ef det fra 40+0 sååå jeg tror ik der er noget at bekymre sig om 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Eliza skriver:

Da jeg var 25 uger henne sagde vægten +2kg. 

ud kom (41+3) en lækker dreng på 3500g 

hvis billeder virker, ef det fra 40+0 sååå jeg tror ik der er noget at bekymre sig om 

Hold da op.  Det var ikke meget. Og med den fine mavse du endte ud med, kan jeg godt se, jeg vist bare skal skrue op for tålmodigheden.

Tusind tak for svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.