Tvillingemave 24+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Miss Church

Har i dag været til første ekstra scanning

Begge piger har det godt. De er lidt mindre end gennemsnittet, men de følger fint deres kurve og hinanden  Begge skønnet til ca. 600g og 30cm. (Ergo - jeg har 1200g og 60cm baby i maven )

De ligger stadig begge to med hovederne nedad og sparker mor godt og grundigt op i ribbenene 

Min livmoderhals er målt til 5cm, hvilket ifølge lægen, giver en meget lille risiko for for tidlig fødsel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Begge piger har det godt. De er lidt mindre end gennemsnittet, men de følger fint deres kurve og hinanden  Begge skønnet til ca. 600g og 30cm. (Ergo - jeg har 1200g og 60cm baby i maven )

De ligger stadig begge to med hovederne nedad og sparker mor godt og grundigt op i ribbenene 

Min livmoderhals er målt til 5cm, hvilket ifølge lægen, giver en meget lille risiko for for tidlig fødsel 

ja de fylder jo lidt sådan to

men dejligt at alt er godt derinde

og helt utrolig flot mave, som sædvanlig

Anmeld

5. december 2012

M (:

Miss Church skriver:

Tillykke med den fine skanning, og hvor er det dejligt med den forholdsvis lange livmoderhals! Det kunne jo nærmest ikke være bedre! 

Og maven er altså bare SÅ fin! Er den ikke begyndt at blive mere "rund" nu? Synes den tidligere har været mere "spids"?

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

ja de fylder jo lidt sådan to

men dejligt at alt er godt derinde

og helt utrolig flot mave, som sædvanlig

Ja de gør og mange tak

Det er skønt at vide, at de har det godt! Synes altid jeg bliver en anelse nervøs lige før scanningerne. Men de sidste par uger synes jeg også kun at jeg har mærket den ene baby. Det blev så forklaret med, at de ligger og sparker ind i hinanden i min højre side

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja de gør og mange tak

Det er skønt at vide, at de har det godt! Synes altid jeg bliver en anelse nervøs lige før scanningerne. Men de sidste par uger synes jeg også kun at jeg har mærket den ene baby. Det blev så forklaret med, at de ligger og sparker ind i hinanden i min højre side

haha se DET er søskende kærlighed

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

M (: skriver:

Tillykke med den fine skanning, og hvor er det dejligt med den forholdsvis lange livmoderhals! Det kunne jo nærmest ikke være bedre! 

Og maven er altså bare SÅ fin! Er den ikke begyndt at blive mere "rund" nu? Synes den tidligere har været mere "spids"?

Tak Ja det er virkelig dejligt! Jeg har sgu været lidt nervøs for om den var forkortet. Men nu har jeg ro i sjælen

Jo jeg synes også selv den er blevet mere rund. Jeg synes også, at den "peger" mere ned ad nu, end den tidligere har gjort

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

haha se DET er søskende kærlighed

Ja  

Anmeld

5. december 2012

M (:

Miss Church skriver:

Tak Ja det er virkelig dejligt! Jeg har sgu været lidt nervøs for om den var forkortet. Men nu har jeg ro i sjælen

Jo jeg synes også selv den er blevet mere rund. Jeg synes også, at den "peger" mere ned ad nu, end den tidligere har gjort

Ja, det giver lidt ro, og en tro på, at du nok skal nå at få nålen til januar! 

Ja, det har du vist ret i. Men fin, det er den! (:

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ja, det giver lidt ro, og en tro på, at du nok skal nå at få nålen til januar! 

Ja, det har du vist ret i. Men fin, det er den! (:

Ja det skal jeg nok Om det er med babyer indeni eller udenfor maven Meeen satser på at de tidligst kommer til februar 

Anmeld

5. december 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det skal jeg nok Om det er med babyer indeni eller udenfor maven Meeen satser på at de tidligst kommer til februar 

Jaaa, men regnede nu med, at det blev med babyer I maven.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.