Tvillingemave 24+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

christina92

Miss Church skriver:

Har i dag været til første ekstra scanning

Begge piger har det godt. De er lidt mindre end gennemsnittet, men de følger fint deres kurve og hinanden  Begge skønnet til ca. 600g og 30cm. (Ergo - jeg har 1200g og 60cm baby i maven )

De ligger stadig begge to med hovederne nedad og sparker mor godt og grundigt op i ribbenene 

Min livmoderhals er målt til 5cm, hvilket ifølge lægen, giver en meget lille risiko for for tidlig fødsel 

Sikke fine størrelse dine piger har  og dejligt der er lille risiko for, for tidlig fødsel!

Og igen...... SIKKER EN FLOOOOOOOOT MAVE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Sikke fine størrelse dine piger har  og dejligt der er lille risiko for, for tidlig fødsel!

Og igen...... SIKKER EN FLOOOOOOOOT MAVE!

Ja det er dejligt at de vosker så fint og at de følger hinanden

Ja var virkelig en lettelse for mig at få af vide. Er skisme lidt nervøs for for tidlig fødsel  Men er mere rolig nu 

Taaak søde 

Anmeld

5. december 2012

banana3

Miss Church skriver:

Begge piger har det godt. De er lidt mindre end gennemsnittet, men de følger fint deres kurve og hinanden  Begge skønnet til ca. 600g og 30cm. (Ergo - jeg har 1200g og 60cm baby i maven )

De ligger stadig begge to med hovederne nedad og sparker mor godt og grundigt op i ribbenene 

Min livmoderhals er målt til 5cm, hvilket ifølge lægen, giver en meget lille risiko for for tidlig fødsel 

Uhhh tillykke, hvor er din mave dog bare smuk ! Dejligt at pigerne har det godt

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Hvor er du fin og skønt at pigerne har det rigtig godt

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

banana3 skriver:

Uhhh tillykke, hvor er din mave dog bare smuk ! Dejligt at pigerne har det godt

Tak hvor er du sød!  

Ja det er dejligt at vide, at de trives i mavsen

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hvor er du fin og skønt at pigerne har det rigtig godt

Tak skal du have! Ja det er så dejligt 

Anmeld

7. december 2012

1990h

Miss Church skriver:

den er såå flot din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.