Lille baby? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

AnthonsMor

Louise17 skriver:

Var til jordemor idag, og det gik ikke som forventet.. 

Min baby blev skønnet til lige knap 1500 g, og mit symfysemål er 28.. Han har på en måned kun taget halvdelen på..

Jeg er så ked af det, og føler det er min skyld. Ved ikke hvorfor..

Skal scannes mandag, for at se hvor han ligger der i mål, også se om min moderkage fungere som den skal..

Hvad sker der hvis den ikke gør? Vil han kunne klare sig uden for min mave? Ih føler mig fortabt.. 

Knus Louise, 31+6..

(Også opslaget på min-mave)

Det var da en træls nyhed
Men du må endelig ikke bebrejde dig selv - bebs tager det bebs vil have fra dig, og hverken mere eller mindre..

Mht. om bebs vil kunne leve ude i verden, så ja - smertegrænsen er jo vidst 25 uger, men jo længere de bliver indenfor jo bedre

Jeg kender en der fødte i uge 25 - tvillinger, og de har det bare så godt i dag begge to.. Så det skal nok gå, men jeg håber din jordemoder har taget fejl, og at han bare har det rigtig godt derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

christina92

Louise17 skriver:

Var til jordemor idag, og det gik ikke som forventet.. 

Min baby blev skønnet til lige knap 1500 g, og mit symfysemål er 28.. Han har på en måned kun taget halvdelen på..

Jeg er så ked af det, og føler det er min skyld. Ved ikke hvorfor..

Skal scannes mandag, for at se hvor han ligger der i mål, også se om min moderkage fungere som den skal..

Hvad sker der hvis den ikke gør? Vil han kunne klare sig uden for min mave? Ih føler mig fortabt.. 

Knus Louise, 31+6..

(Også opslaget på min-mave)

Da jeg var 32 uger henne blev vi også sendt til vægtscanning pga. mit symfysemål. Og min pige var lille, men ikke udenfor normalen og flowet i navlesnoren var fin

Da hun blev født 38+0 vejede hun 2810g og var 51 cm. Fiiin størrelse

for at din bebse bare følger sin egen kurve ligesom min lille tiger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.