En stor nyhed kan også være en lille en ;-) August 2013 bliver fantastisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

M (:

Bruus skriver:

Ja, det kommer åbenbart når man mindst venter det  Tak søde 

Ja, og det var da en dejlig decembergave! (:

(Kan slet ikke kende dig, med dit nye billede.. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Ayasmor

Bruus skriver:

Hihi, nej.. Men det kan være lidt svært at forstå, for har bare ingen symptomer på noget, andet end d to streger. Ik engang ømme bryster, som jeg ellers havde sidst. Men men, det skal sikkert nok nå at komme 

Ja det er lidt underligt.. Det kan sagtens være at det kommer, men det kan jo også være at du slipper. Jeg testede i tide og utide, da jeg ventede min datter, netop fordi jeg ingen symptomer havde, og bare gerne ville se de 2 streger. Jeg var så en af dem, der heller ikke fik nogle symptomer af betydning Fantastisk julegave at få

Anmeld

5. december 2012

Bruus

M (: skriver:

Ja, og det var da en dejlig decembergave! (:

(Kan slet ikke kende dig, med dit nye billede.. )

Hehe, hvad mener du? Vidste du ikk det var mig? 

Anmeld

5. december 2012

M (:

Bruus skriver:

Hehe, hvad mener du? Vidste du ikk det var mig? 

Jo, men skulle da lige tænke..  

Anmeld

6. december 2012

joojoo

tillykke Hvordan ved du du er præcist så langt henne?

Anmeld

10. december 2012

Bruus

Ayasmor skriver:

Ja det er lidt underligt.. Det kan sagtens være at det kommer, men det kan jo også være at du slipper. Jeg testede i tide og utide, da jeg ventede min datter, netop fordi jeg ingen symptomer havde, og bare gerne ville se de 2 streger. Jeg var så en af dem, der heller ikke fik nogle symptomer af betydning Fantastisk julegave at få

Haha, hvor er det sjovt at læse for jeg har det på præcis samme måde, mht at teste... Hehe... Nu er jeg dog stoppet. 5 positive tests må være nok 

Ja det er den bedste gave 

Anmeld

10. december 2012

Bruus

joojoo skriver:

tillykke Hvordan ved du du er præcist så langt henne?

Taak  Det er så stort!

Jamen jeg bruger terminsberegneren herinde, og regner fra sidste menstruations første dag, som var 1.november 

Anmeld

10. december 2012

Ayasmor

Bruus skriver:

Haha, hvor er det sjovt at læse for jeg har det på præcis samme måde, mht at teste... Hehe... Nu er jeg dog stoppet. 5 positive tests må være nok 

Ja det er den bedste gave 

Hihi.. Man kan blive helt høj af det Jeg nåede vist 10 tests, før jeg overgav mig, og tænkte at det nok ikke kun var mine øjne der så forkert og bildte mig alt muligt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.