Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bruus skriver: Ihh hvor fantastisk!! Stort tillykke til dig også så Så må du se at melde dig ind i terminsgruppen så vi kan følges ad
Ihh hvor fantastisk!! Stort tillykke til dig også så Så må du se at melde dig ind i terminsgruppen så vi kan følges ad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bruus skriver: Første billed blev taget i lørdags (4+2), havde egentlig ikke regnet med en positiv overraskelse, men det må man sige jeg fik Det sidste billed er taget efter præcis 1 min, så den er vist ganske sikker Er 4+5 i dag Jubiiii hvor er vi glade.. Vores dejlige datter skal være storesøster. Og så bliver der 2 år og 3 mdr mellem dem - perfekt!! Og som om det ikke er nok passer det perfekt med mit studie Men det er næsten helt uvirkeligt Ville bare dele glæden
Første billed blev taget i lørdags (4+2), havde egentlig ikke regnet med en positiv overraskelse, men det må man sige jeg fik Det sidste billed er taget efter præcis 1 min, så den er vist ganske sikker Er 4+5 i dag Jubiiii hvor er vi glade.. Vores dejlige datter skal være storesøster. Og så bliver der 2 år og 3 mdr mellem dem - perfekt!! Og som om det ikke er nok passer det perfekt med mit studie Men det er næsten helt uvirkeligt Ville bare dele glæden
stort tillykke
minskat skriver: Så har jeg meldt tiiiiil !!!!
Så har jeg meldt tiiiiil !!!!
Perfekt
stort tillykke husker min test sidste år ved denne tid som var det i går... nyd det for tiden går utroligt stærkt
Kay skriver: stort tillykke husker min test sidste år ved denne tid som var det i går... nyd det for tiden går utroligt stærkt
Åh jeg skal gøre ALT hvad jeg kan for at nyde det Og mange tak
Stort tillykke endnu en gang! Hurra, hvor er det bare fantastisk! ENDELIG blev det jeres tur! YAY!
M (: skriver: Stort tillykke endnu en gang! Hurra, hvor er det bare fantastisk! ENDELIG blev det jeres tur! YAY!
Ja, det kommer åbenbart når man mindst venter det Tak søde
Stort tillykke - det er da helt tydeligt!
Moma skriver: Stort tillykke - det er da helt tydeligt!
Hehe, ja det må man da sige! Men det er altså lidt sjovt at forholde sig til når jeg selt ingen symptomer har Men det skal sikkert tids nok komme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128