En stor nyhed kan også være en lille en ;-) August 2013 bliver fantastisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

minskat

Bruus skriver:

Ihh hvor fantastisk!! Stort tillykke til dig også så  Så må du se at melde dig ind i terminsgruppen så vi kan følges ad 

hvor gør jeg det henne ?
Forresten, hvor kan man skrive det der, der står under ens billede ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

minskat

Så har jeg meldt tiiiiil !!!!

Anmeld

4. december 2012

Camillos

Bruus skriver:

Første billed blev taget i lørdags (4+2), havde egentlig ikke regnet med en positiv overraskelse, men det må man sige jeg fik  Det sidste billed er taget efter præcis 1 min, så den er vist ganske sikker 
Er 4+5 i dag  Jubiiii hvor er vi glade.. Vores dejlige datter skal være storesøster. Og så bliver der 2 år og 3 mdr mellem dem - perfekt!! Og som om det ikke er nok passer det perfekt med mit studie  Men det er næsten helt uvirkeligt   Ville bare dele glæden 

stort tillykke 

Anmeld

4. december 2012

Bruus

minskat skriver:

Så har jeg meldt tiiiiil !!!!

Perfekt 

Anmeld

4. december 2012

Kay

stort tillykke  husker min test sidste år ved denne tid som var det i går... nyd det for tiden går utroligt stærkt 

Anmeld

4. december 2012

Bruus

Kay skriver:

stort tillykke  husker min test sidste år ved denne tid som var det i går... nyd det for tiden går utroligt stærkt 

Åh jeg skal gøre ALT hvad jeg kan for at nyde det  Og mange tak 

Anmeld

5. december 2012

M (:

Bruus skriver:

Første billed blev taget i lørdags (4+2), havde egentlig ikke regnet med en positiv overraskelse, men det må man sige jeg fik  Det sidste billed er taget efter præcis 1 min, så den er vist ganske sikker 
Er 4+5 i dag  Jubiiii hvor er vi glade.. Vores dejlige datter skal være storesøster. Og så bliver der 2 år og 3 mdr mellem dem - perfekt!! Og som om det ikke er nok passer det perfekt med mit studie  Men det er næsten helt uvirkeligt   Ville bare dele glæden 

Stort tillykke endnu en gang! Hurra, hvor er det bare fantastisk!  ENDELIG blev det jeres tur! YAY! 

Anmeld

5. december 2012

Bruus

M (: skriver:

Stort tillykke endnu en gang! Hurra, hvor er det bare fantastisk!  ENDELIG blev det jeres tur! YAY! 

Ja, det kommer åbenbart når man mindst venter det  Tak søde 

Anmeld

5. december 2012

Moma

Stort tillykke - det er da helt tydeligt!

Anmeld

5. december 2012

Bruus

Moma skriver:

Stort tillykke - det er da helt tydeligt!

Hehe, ja det må man da sige!  Men det er altså lidt sjovt at forholde sig til når jeg selt ingen symptomer har  Men det skal sikkert tids nok komme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.