Av av av!hjælp! gravid efter ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det vælger jeg også at tænke! og de to andre gange har jeg intet mærket.... -så det kan da kun være et godt tegn

Men puhha ens tanker og følelser kan da gøre en helt rundtosset

Vi skal til MD om godt to uger og jeg er ved at gå ud af mit gode skind, er så nervøs! Skal til første JM konsultation i morgen og må vist hellere få snakket med hende om alt det nervøsitet, så du er helt sikkert ikke alene om dine bekymringer, og desværre er mine ikke forsvundet endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Vi skal til MD om godt to uger og jeg er ved at gå ud af mit gode skind, er så nervøs! Skal til første JM konsultation i morgen og må vist hellere få snakket med hende om alt det nervøsitet, så du er helt sikkert ikke alene om dine bekymringer, og desværre er mine ikke forsvundet endnu!

nej tror måske vi kommende mødre skal vende os til at være bekymret! Har lige været til Zone terapi, for at få hjælp til at slappe af! og mums det var godt!  det kan varmt anbefales!

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

nej tror måske vi kommende mødre skal vende os til at være bekymret! Har lige været til Zone terapi, for at få hjælp til at slappe af! og mums det var godt!  det kan varmt anbefales!

Jeg har gået til akupunktur og ja det er rigtig godt! Dejligt du fik lidt ro

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg har gået til akupunktur og ja det er rigtig godt! Dejligt du fik lidt ro

Mmmmm ja Aku er også skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.