Av av av!hjælp! gravid efter ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!
sagen er den at jeg (endelig efter 4års behandling) er i den lykkelige situation at jeg er gravid er idag 5+1 men jeg har ONDT i mit underliv det er som om der er noget der trykker/rykker ude ved mine hofter og lidt muren i underlivet! Hvorfor nu det???? -er totalt angst for at midste, har 2 gange før haft SA

Puhhh ved slet ikke hvad jeg skal gører ved mig selv.  prøver at tage det roligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej piger!
sagen er den at jeg (endelig efter 4års behandling) er i den lykkelige situation at jeg er gravid er idag 5+1 men jeg har ONDT i mit underliv det er som om der er noget der trykker/rykker ude ved mine hofter og lidt muren i underlivet! Hvorfor nu det???? -er totalt angst for at midste, har 2 gange før haft SA

Puhhh ved slet ikke hvad jeg skal gører ved mig selv.  prøver at tage det roligt!

Jeg havde direkte smerter så jeg krumbøjede mig i starten af graviditeten, jeg var SÅ bange for at miste at jeg blev henvist til en tryghedsscanning.. Lægen sagde det var meget normalt at have smerter både i højre og venstre side, og jag osv. Men ja det føles forfærdeligt.. 

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Mikey Mike skriver:

Jeg havde direkte smerter så jeg krumbøjede mig i starten af graviditeten, jeg var SÅ bange for at miste at jeg blev henvist til en tryghedsscanning.. Lægen sagde det var meget normalt at have smerter både i højre og venstre side, og jag osv. Men ja det føles forfærdeligt.. 

Ja puuhhhha! Håber det bare er fordi livmoderen er på arbejde, for at blive stører!  skal først til scanning om små 14 dage! -der er godtnok lang tid til!

Anmeld

4. december 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Ja puuhhhha! Håber det bare er fordi livmoderen er på arbejde, for at blive stører!  skal først til scanning om små 14 dage! -der er godtnok lang tid til!

Krydser fingre  er sikker på det bare er graviditets smerter.. 

og tillykke med den lille spire 

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Mikey Mike skriver:

Krydser fingre  er sikker på det bare er graviditets smerter.. 

og tillykke med den lille spire 

1000 Tak! ja håber at det lille liv bliver derinde i små 8 mdr mere

Anmeld

4. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej piger!

Anmeld

4. december 2012

tarkoflen

Jeg havde også virkelig ondt, mit sad hovedsagligt i højre side... Jeg snakkede med Skejby og de sagde, at det sandsynligvis kunne være fordi jeg havde flest æg i højre side, og fordi hormonerne går amok det kan også være ligamentsmerter!

Jeg for at I får en rigtig god skanning om 14 dage!

Føles dine smerter som ved SA eller er det nogle anderledes smerter?

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg havde også virkelig ondt, mit sad hovedsagligt i højre side... Jeg snakkede med Skejby og de sagde, at det sandsynligvis kunne være fordi jeg havde flest æg i højre side, og fordi hormonerne går amok det kan også være ligamentsmerter!

Jeg for at I får en rigtig god skanning om 14 dage!

Føles dine smerter som ved SA eller er det nogle anderledes smerter?

Nej det er heldigvis ikke de samme smerter  

1000tak for svar! håber det bare var livmoderen der var ved at bygge om!

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej det er heldigvis ikke de samme smerter  

1000tak for svar! håber det bare var livmoderen der var ved at bygge om!

Det var så lidt! Håber også det er den ombygning der driller! Tænk engang alt det der sker derinde!

Og så længe smerterne er anderledes, mon så ikke det er et godt tegn, det håber jeg

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det var så lidt! Håber også det er den ombygning der driller! Tænk engang alt det der sker derinde!

Og så længe smerterne er anderledes, mon så ikke det er et godt tegn, det håber jeg

Det vælger jeg også at tænke! og de to andre gange har jeg intet mærket.... -så det kan da kun være et godt tegn

Men puhha ens tanker og følelser kan da gøre en helt rundtosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.