Fik vidst dummet mig idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Lusi

Anonym skriver:

Fordi fik nævnt overfor min far og farmor at jeg havde fået sagt det nede i vuggestuen, også blev de helt stille og sagde det skulle jeg passe på med. Så fik det helt underlgit

Ja det kan, og mit barn reager rigtig hurtigt på sådan noget ..

Det er noget fis, de siger!
Alle kan blive ramt af stress, dep. eller andet. Vi er alle mennesker og derfor kan man altså godt være MOR eller FAR

I vores børnehave/vuggestue siger jeg ALT!
Vi havde rigtig mange problemer med vores datter og brød helt sammen en morgen, derovre. De trak min mand og jeg, ind i et rum og vi havde en rigtig god og hjælpende snak med en pædagog.
De ved jeg er åben som en bog og siger alt, hvis der er ændringer på hjemmefronten og de respektere det 100%
Vil jeg da håbe de også gør i jeres bh, da det er meget nemmere at komme ovenpå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

DUMME DUMME opvakse maskine

ja sådan en ønsker jeg mig hihihihih

ja og du står alene så er det bare dobbelt så hårdt. især når man ikke har det godt hvis man lige har behov for 5 minutter jamen så kan man ikke få de 5minutter

Ja den er rigtig dum! Troede lige jeg havde fået den til at fungere idag, men nææh nej!!!

Nej nemlig! Såå .. har lige meldt mig ud af skolen idag

Anmeld

6. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja den er rigtig dum! Troede lige jeg havde fået den til at fungere idag, men nææh nej!!!

Nej nemlig! Såå .. har lige meldt mig ud af skolen idag

det er jeg ked af, men bare du får det bedre

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Hej
Jeg er dagplejer og vil lige give dig et svar fra min vinkel.

Jeg bliver så GLAD når forældrene kommer og fortæller hvis de af den ene eller anden grund kæmper med nogle ting på hjemmefronten.
Jeg er selvfølgelig ikke glad for at de har problemer, men jeg er glad for at de fortæller mig om det, for så kan jeg hjælpe deres barn meget bedre.
Ret ofte reagerer børn på ændringerne i hjemmet og børn kan ikke altid fortælle hvad der plager dem og i virkeligheden er det jo bare sundt når de reagerer på en ændring.
Men hvis personalet ikke kender til hvad der foregår i hjemmet så er det også svært at give barnet den hjælp det har brug for. Man kunne forestille sig at man måske får stillet nogle krav til barnet som barnet slet ikke har ressourcer til at indfri på det givne tidspunkt og dermed bare "bærer til bålet" . Mpåske har barnet bare brug for lidt mere luft omkring sig og en varm hånd at holde i.

For nu at bruge din egen overskrift: så ville du have dummet dig mere ved ikke at sige noget. Selv om det ikke er rart at udstille sig selv, så har du gjort dit barn en stor tjeneste

God vind fremover

Tusind tak for det gode svar!

Det er deligt at du skriver sådan, at en der ved noget om det bliver glad for at man siger det! Jeg tror de nu forstår der nede, hvorfor han har været let til tåre osv. Han har dog holdt en pause fra det, da jeg har haft en lidt bedre periode, men kan godt mærke at hvis jeg ikke får sovet, så bliver jeg rigtig hurtigt irriteret og stresset

Tusind tak for de gode ord!

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Det er noget fis, de siger!
Alle kan blive ramt af stress, dep. eller andet. Vi er alle mennesker og derfor kan man altså godt være MOR eller FAR

I vores børnehave/vuggestue siger jeg ALT!
Vi havde rigtig mange problemer med vores datter og brød helt sammen en morgen, derovre. De trak min mand og jeg, ind i et rum og vi havde en rigtig god og hjælpende snak med en pædagog.
De ved jeg er åben som en bog og siger alt, hvis der er ændringer på hjemmefronten og de respektere det 100%
Vil jeg da håbe de også gør i jeres bh, da det er meget nemmere at komme ovenpå igen

Kan kun give dig ret! Jeg tror jeg føler mig lidt mere udsat da jeg er forholdsvis ung mor, og nok er bange for at blive dømt! Men de kan jo stadig se at jeg klare mig fuldt ud med min søn, han udvikler sig, taler, og har en virkelig god motorik. De har aldrig givet mig kritik der nede, kun ros!

Tak for dit svar- Kunne være jeg skulle tage ved lære af dig

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er jeg ked af, men bare du får det bedre

Det var ret underligt! og tusind tak

Anmeld

6. december 2012

Lusi

Anonym skriver:

Kan kun give dig ret! Jeg tror jeg føler mig lidt mere udsat da jeg er forholdsvis ung mor, og nok er bange for at blive dømt! Men de kan jo stadig se at jeg klare mig fuldt ud med min søn, han udvikler sig, taler, og har en virkelig god motorik. De har aldrig givet mig kritik der nede, kun ros!

Tak for dit svar- Kunne være jeg skulle tage ved lære af dig

Er glad for du kunne bruge det

Anmeld

6. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Ja .. fik vidst talt over mig nede i mit barns vuggestue idag 

Jeg er gået ned med en depression og skal derfor stoppe skolen og lige have lidt en pause fra det hele. Da min læge mener jeg har holdt mig stærk for længe, og min krop nu siger stop!

Men nede i vuggestuen fik jeg sagt at jeg var gået ned med en depression Arg, jeg har det helt udnerligt i kroppen, hvorfor fløj det også lige ud mig?!

Tak fordi du læste med, ville ikke rigtigt noget med indlægget

Hul i det! Det er kun godt du siger det... Ikke noget du skal passe på med at sige, tværdigmod... Ud med det, det kan rigtig mange gange hjælpe og få én til at sænke skuldrerne

Du får jo hjælp, så hvorfor skulle det være fyfy at sige?

Nopes, godt du sagde det og godt at du får noget hjælp!! Held og lykke med det hele

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hul i det! Det er kun godt du siger det... Ikke noget du skal passe på med at sige, tværdigmod... Ud med det, det kan rigtig mange gange hjælpe og få én til at sænke skuldrerne

Du får jo hjælp, så hvorfor skulle det være fyfy at sige?

Nopes, godt du sagde det og godt at du får noget hjælp!! Held og lykke med det hele

Tusind tak for de gode ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.