Fik vidst dummet mig idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig det tager på ens krafter også når man laver noget der hjemme jeg er så dårligt til bare at side på min røv så jeg futter rundt og samtidig har jeg bare lyst til at slappe af men så tænker jeg på alle de ting jeg ikke skal tænke på... men ØV det er ski svæt og træls...

Jeg kender det ALT for godt, jeg plejer at lægge mig til at sove når min søn er kommet afsted i vuggestue .. mega dumt

Også skal jeg nå en helt masse inden han skal hentes igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Mange "ældre" mennesker synes stadig det er tabu, men jeg synes helt sikkert, du skal være ærlig - så er det også nemmere for andre at hjælpe dig 

Tak

Det har du ret i

Anmeld

4. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg kender det ALT for godt, jeg plejer at lægge mig til at sove når min søn er kommet afsted i vuggestue .. mega dumt

Også skal jeg nå en helt masse inden han skal hentes igen

ja, men pyt så længe man har det sådan skal man give sig den frihed at sove og slappe af for det er det kroppen beder om. så må man leve med lidt ekstra rod, dog har jeg da min kæreste der gør mange af tinge også men han skal jo heller ikke gøre alt så vil jeg da også blive skør fordi jeg er en der godt kan lig kontrold så det passer bare ikke så godt sammen

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja, men pyt så længe man har det sådan skal man give sig den frihed at sove og slappe af for det er det kroppen beder om. så må man leve med lidt ekstra rod, dog har jeg da min kæreste der gør mange af tinge også men han skal jo heller ikke gøre alt så vil jeg da også blive skør fordi jeg er en der godt kan lig kontrold så det passer bare ikke så godt sammen

Du er heldig Jeg står alene med det hele her, også er opvaskermaskinen lige stået af!

Anmeld

4. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Du er heldig Jeg står alene med det hele her, også er opvaskermaskinen lige stået af!

DUMME DUMME opvakse maskine

ja sådan en ønsker jeg mig hihihihih

ja og du står alene så er det bare dobbelt så hårdt. især når man ikke har det godt hvis man lige har behov for 5 minutter jamen så kan man ikke få de 5minutter

Anmeld

4. december 2012

Moma

Synes det er rigtigt godt du har fået det sagt. Der er altid rigtigt godt, at institutionen ved sådanne ting, så de kan være obs. 

Jeg tænker tit om mennesker med depressioner, at det ofte er stærke mennesker, der ikke formår at sige fra i tide. Vi har alle en grænse for, hvor meget vi kan klare. 

Du skal bestemt ikke være bange for at have sagt det, medmindre der er andre grund til bekymringer, så får man altså ikke kommunen "på nakken" af den årsag. 

Go' bedring Kram herfra!

Anmeld

4. december 2012

Fru Hansen

Anonym skriver:

Ja .. fik vidst talt over mig nede i mit barns vuggestue idag 

Jeg er gået ned med en depression og skal derfor stoppe skolen og lige have lidt en pause fra det hele. Da min læge mener jeg har holdt mig stærk for længe, og min krop nu siger stop!

Men nede i vuggestuen fik jeg sagt at jeg var gået ned med en depression Arg, jeg har det helt udnerligt i kroppen, hvorfor fløj det også lige ud mig?!

Tak fordi du læste med, ville ikke rigtigt noget med indlægget

Hej
Jeg er dagplejer og vil lige give dig et svar fra min vinkel.

Jeg bliver så GLAD når forældrene kommer og fortæller hvis de af den ene eller anden grund kæmper med nogle ting på hjemmefronten.
Jeg er selvfølgelig ikke glad for at de har problemer, men jeg er glad for at de fortæller mig om det, for så kan jeg hjælpe deres barn meget bedre.
Ret ofte reagerer børn på ændringerne i hjemmet og børn kan ikke altid fortælle hvad der plager dem og i virkeligheden er det jo bare sundt når de reagerer på en ændring.
Men hvis personalet ikke kender til hvad der foregår i hjemmet så er det også svært at give barnet den hjælp det har brug for. Man kunne forestille sig at man måske får stillet nogle krav til barnet som barnet slet ikke har ressourcer til at indfri på det givne tidspunkt og dermed bare "bærer til bålet" . Mpåske har barnet bare brug for lidt mere luft omkring sig og en varm hånd at holde i.

For nu at bruge din egen overskrift: så ville du have dummet dig mere ved ikke at sige noget. Selv om det ikke er rart at udstille sig selv, så har du gjort dit barn en stor tjeneste

God vind fremover

Anmeld

5. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det er godt at du fik fortalt det. Så kan pædagogerne bedre forstå hvis dit barns adfærd ændrer sig og kan i det hele taget i en lille periode give ham mere voksenkontakt hvis de synes der er behov for det.

Anmeld

5. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Fru Hansen skriver:

Hej
Jeg er dagplejer og vil lige give dig et svar fra min vinkel.

Jeg bliver så GLAD når forældrene kommer og fortæller hvis de af den ene eller anden grund kæmper med nogle ting på hjemmefronten.
Jeg er selvfølgelig ikke glad for at de har problemer, men jeg er glad for at de fortæller mig om det, for så kan jeg hjælpe deres barn meget bedre.
Ret ofte reagerer børn på ændringerne i hjemmet og børn kan ikke altid fortælle hvad der plager dem og i virkeligheden er det jo bare sundt når de reagerer på en ændring.
Men hvis personalet ikke kender til hvad der foregår i hjemmet så er det også svært at give barnet den hjælp det har brug for. Man kunne forestille sig at man måske får stillet nogle krav til barnet som barnet slet ikke har ressourcer til at indfri på det givne tidspunkt og dermed bare "bærer til bålet" . Mpåske har barnet bare brug for lidt mere luft omkring sig og en varm hånd at holde i.

For nu at bruge din egen overskrift: så ville du have dummet dig mere ved ikke at sige noget. Selv om det ikke er rart at udstille sig selv, så har du gjort dit barn en stor tjeneste

God vind fremover

Anmeld

5. december 2012

maryjane

Synes ikke det er dumt, men derimod rigtig vigtigt at du har gjort det. Mit barns vuggestue ved også at jeg lider af angst og socialfobi, det fik de af vide fra start. På den måde håber jeg ikke der behøver være en masse gætterier hvis jeg skulle opføre mig anderledes, hvis du forstår. 

God bedring med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.