Fik vidst dummet mig idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Ja .. fik vidst talt over mig nede i mit barns vuggestue idag 

Jeg er gået ned med en depression og skal derfor stoppe skolen og lige have lidt en pause fra det hele. Da min læge mener jeg har holdt mig stærk for længe, og min krop nu siger stop!

Men nede i vuggestuen fik jeg sagt at jeg var gået ned med en depression Arg, jeg har det helt udnerligt i kroppen, hvorfor fløj det også lige ud mig?!

Tak fordi du læste med, ville ikke rigtigt noget med indlægget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

B&J

Jamen det er da ikke underligt jeg syntes det er fantastisk det flot ud af din mund du har behov for at sige det og nu ved de jo hvis det er du er lidt ked eller sur en dag at det har en grundt .... det er slet ikke flovt overhovede det er mere fantastisk du har søgt læge og fundet ud af det så du kan få den hjælp du behøver

Anmeld

4. december 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja .. fik vidst talt over mig nede i mit barns vuggestue idag 

Jeg er gået ned med en depression og skal derfor stoppe skolen og lige have lidt en pause fra det hele. Da min læge mener jeg har holdt mig stærk for længe, og min krop nu siger stop!

Men nede i vuggestuen fik jeg sagt at jeg var gået ned med en depression Arg, jeg har det helt udnerligt i kroppen, hvorfor fløj det også lige ud mig?!

Tak fordi du læste med, ville ikke rigtigt noget med indlægget

Hvorfor skulle det være dumt?

Jeg synes det er rigtig godt at sige noget, så pædagogerne kan være obs på ændringer i dit barns adfærd - de små kan mærke mere end man lige tror

Håber du får hjælp til depressionen

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen det er da ikke underligt jeg syntes det er fantastisk det flot ud af din mund du har behov for at sige det og nu ved de jo hvis det er du er lidt ked eller sur en dag at det har en grundt .... det er slet ikke flovt overhovede det er mere fantastisk du har søgt læge og fundet ud af det så du kan få den hjælp du behøver

Tusind tak for de gode ord!

Ja, men det er nu lidt svært alligevel .. jeg føler mig lidt svag fordi jeg ikke kan overskue det jeg hele tiden har kunnet ..
Og det hele startede med at jeg troede jeg havde stress, hvor min læge vurderede det til en depression.

Anmeld

4. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Tusind tak for de gode ord!

Ja, men det er nu lidt svært alligevel .. jeg føler mig lidt svag fordi jeg ikke kan overskue det jeg hele tiden har kunnet ..
Og det hele startede med at jeg troede jeg havde stress, hvor min læge vurderede det til en depression.

ved du hvad det er bare svært at rumme det hele på engang, jeg står selv i en mega kamp med det hele og det er bare så svært,  jeg lider af ekstram angst for mennesker og det giver mig så en meget lille deperation fordi jeg jo tænker over alle ting hele tiden.....

men selv om jeg er på kontanthjælp er jeg med i et nyt projekt og det er jeg har en mentor, og hende ser jeg 1gang om ugen og det er fantastisk en jeg kan åbne mig for 100% smile græde blive sur på osv uden hun går videre med det til kommunen og hun hjælper mig ang job osv jamen det er fantastisk....

de sidste ½år har jeg også haft svært ved jeg ikke kunne alt som jeg plejede og havede så stor energi som jeg ellers ville have. så når min dreng kommer hjem bruger jeg altid min energi på ham for ingen ting skal gå ud over ham....

men det er også svært men han kan få mit hjerte op og ringe og jeg får mere energi men når den så er brugt når han kommer i seng jamen så ønsker jeg endelig bare at gå i seng...

men håber du får den rigtigte hjælp så du kan komme oven på igen...

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hvorfor skulle det være dumt?

Jeg synes det er rigtig godt at sige noget, så pædagogerne kan være obs på ændringer i dit barns adfærd - de små kan mærke mere end man lige tror

Håber du får hjælp til depressionen

Fordi fik nævnt overfor min far og farmor at jeg havde fået sagt det nede i vuggestuen, også blev de helt stille og sagde det skulle jeg passe på med. Så fik det helt underlgit

Ja det kan, og mit barn reager rigtig hurtigt på sådan noget ..

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad det er bare svært at rumme det hele på engang, jeg står selv i en mega kamp med det hele og det er bare så svært,  jeg lider af ekstram angst for mennesker og det giver mig så en meget lille deperation fordi jeg jo tænker over alle ting hele tiden.....

men selv om jeg er på kontanthjælp er jeg med i et nyt projekt og det er jeg har en mentor, og hende ser jeg 1gang om ugen og det er fantastisk en jeg kan åbne mig for 100% smile græde blive sur på osv uden hun går videre med det til kommunen og hun hjælper mig ang job osv jamen det er fantastisk....

de sidste ½år har jeg også haft svært ved jeg ikke kunne alt som jeg plejede og havede så stor energi som jeg ellers ville have. så når min dreng kommer hjem bruger jeg altid min energi på ham for ingen ting skal gå ud over ham....

men det er også svært men han kan få mit hjerte op og ringe og jeg får mere energi men når den så er brugt når han kommer i seng jamen så ønsker jeg endelig bare at gå i seng...

men håber du får den rigtigte hjælp så du kan komme oven på igen...

Hold da op! Super godt at du har sådan en god mentor!

Det med din søn, har jeg det på samme måde. Jeg bruger alt min energi på ham, for han skal være glad og have det godt. Og når han er puttet mellem 19-20 er jeg egentlig også klar til at gå direkte i seng ..

Anmeld

4. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Hold da op! Super godt at du har sådan en god mentor!

Det med din søn, har jeg det på samme måde. Jeg bruger alt min energi på ham, for han skal være glad og have det godt. Og når han er puttet mellem 19-20 er jeg egentlig også klar til at gå direkte i seng ..

nemlig det tager på ens krafter også når man laver noget der hjemme jeg er så dårligt til bare at side på min røv så jeg futter rundt og samtidig har jeg bare lyst til at slappe af men så tænker jeg på alle de ting jeg ikke skal tænke på... men ØV det er ski svæt og træls...

Anmeld

4. december 2012

Laulund87

Hvorfor mener du det??

Nu har jeg godt nok selv arbejdet i den vuggestue hvor min datter går så jeg er lidt mere fortrolig med personalet, men de ved godt jeg har været på antidepressiv og har dårlige perioder. Selv hvis jeg ikke kendte dem så godt, fik de det at vide alligevel. Synes det er rart de ved når man ikke har det så godt

Anmeld

4. december 2012

K&S

Anonym skriver:

Fordi fik nævnt overfor min far og farmor at jeg havde fået sagt det nede i vuggestuen, også blev de helt stille og sagde det skulle jeg passe på med. Så fik det helt underlgit

Ja det kan, og mit barn reager rigtig hurtigt på sådan noget ..

Mange "ældre" mennesker synes stadig det er tabu, men jeg synes helt sikkert, du skal være ærlig - så er det også nemmere for andre at hjælpe dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.