Anonym skriver:
Tusind tak for de gode ord! 
Ja, men det er nu lidt svært alligevel .. jeg føler mig lidt svag fordi jeg ikke kan overskue det jeg hele tiden har kunnet ..
Og det hele startede med at jeg troede jeg havde stress, hvor min læge vurderede det til en depression. 
ved du hvad det er bare svært at rumme det hele på engang, jeg står selv i en mega kamp med det hele og det er bare så svært, jeg lider af ekstram angst for mennesker og det giver mig så en meget lille deperation fordi jeg jo tænker over alle ting hele tiden.....
men selv om jeg er på kontanthjælp er jeg med i et nyt projekt og det er jeg har en mentor, og hende ser jeg 1gang om ugen og det er fantastisk en jeg kan åbne mig for 100% smile græde blive sur på osv uden hun går videre med det til kommunen og hun hjælper mig ang job osv jamen det er fantastisk....
de sidste ½år har jeg også haft svært ved jeg ikke kunne alt som jeg plejede og havede så stor energi som jeg ellers ville have. så når min dreng kommer hjem bruger jeg altid min energi på ham for ingen ting skal gå ud over ham....
men det er også svært men han kan få mit hjerte op og ringe og jeg får mere energi men når den så er brugt når han kommer i seng jamen så ønsker jeg endelig bare at gå i seng...
men håber du får den rigtigte hjælp så du kan komme oven på igen... 
Anmeld