Taco78 skriver:
Ja, første gang endte det i akut ks 19 dage over tid - efter 3 dage med igangsættelse og veer i små 20 timer, da hun ikke ville ud... Jeg var ellers 10 cm åben i halvanden time, men hun lå alt får højt, så det blev aks.
Anden gang var vi på sygehuset på min terminsdato for at snakke om igangsættelse, og så overreagerede de lidt på min blødersygdom.... Så de havde besluttet, at hvis det endte i aks igen, ville jeg blive lagt i fuld narkose 
Og det ville jeg bare IKKE!!! Så jeg måtte vælge et planlagt ks 3 dage efter min termin. Og ja, så bliver det jo ks denne gang! Selvom jeg nu gerne ville føde selv.. 
Hvad med dig? Hvordan kan det være du skal have ks? 

Første gang akut kejsersnit grundet barnet var ved at dø.
Anden gang igang sættelse med veer i 36 timer
tredje gang akut kejsersnit grundet fortidlig fødsel skulle ha planlagt kejersnit fordi jeg havde diskus prolapser.
og nu 4 gang planlagt kejsersnit indtil videre
da jeg ikke må føde selv når jeg allerede har fået to kejsersnit. men ville så gerne føde selv da jeg gerne vil hjem med det samme bagefter men da jeg stadig har diskus og fibromyalgi spring hofte samt en del andre ting.
så derfor må jeg desværre ikke. Men åh hvor ville jeg dog gerne. Min kæreste kører lastbil så er derfor aldrig sikker på hvornår han er hjemme og er så bange for at føde når han ik er der. En almindelig fødsel kan jeg klarer selv men ik et kejsersnit da jeg intet kan og føler mig afhængig af andre.
Anmeld