Taske til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2012

livhemdrup

Jeg har tre gange født akut og før tid. Om små tre uger er jeg der hvor jeg fødte sidste gang og er derfor i tvivl ville du pakke tasken til sygehuset nu eller vente?

det skal siges jeg skal have kejsersnit og må under ingen omstændigheder føde selv så skal ringe 112 hvis jeg får veer eller vandet går Før tid. 

Ville du pakke den nu så den var klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Tja, hvis du 3 gange har født før tid, så ville jeg da pakke den - så er den jo klar Der sker jo ikke noget ved at have den stående

Første gang pakkede jeg først tasken 10 dage over termin men jeg vidste bare, at jeg ville gå to uger over og skulle sættes igang - Fødte 19 dage over tid.....

/ Taco78 

Anmeld

4. december 2012

livhemdrup

Taco78 skriver:

Tja, hvis du 3 gange har født før tid, så ville jeg da pakke den - så er den jo klar Der sker jo ikke noget ved at have den stående

Første gang pakkede jeg først tasken 10 dage over termin men jeg vidste bare, at jeg ville gå to uger over og skulle sættes igang - Fødte 19 dage over tid.....

Syns os bare det er tidligt at pakke den men selvfølgelig med min forhistorie kan jeg føde når som helst

Anmeld

4. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Syns os bare det er tidligt at pakke den men selvfølgelig med min forhistorie kan jeg føde når som helst

Var lige inde og se, at du har termin i februar - det har jeg også

Ja, med din forhistorie ville jeg nu også hellere være på den sikre side

/ Taco78 

Anmeld

4. december 2012

Bertris

Altså man kan altid sige at det skader ikke at pakke tasken nu!  
Så er den klar hvis det skulle ske  

Anmeld

4. december 2012

livhemdrup

Taco78 skriver:

Var lige inde og se, at du har termin i februar - det har jeg også

Ja, med din forhistorie ville jeg nu også hellere være på den sikre side

Ej hvor sjovt du os har termin der. 

Ja skal på sygehus her d 17 da de ik tør vente til januar med at aftale narkose og sådanne ting. Så det ik kun mig der er lidt panikken over at jeg måske går i fødsel før tid. 

Anmeld

4. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
livhemdrup skriver:

Ej hvor sjovt du os har termin der. 

Ja skal på sygehus her d 17 da de ik tør vente til januar med at aftale narkose og sådanne ting. Så det ik kun mig der er lidt panikken over at jeg måske går i fødsel før tid. 

Jeg skal til samtale på fredag, men jeg regner ikke med at få datoen får mit ks allerede Jeg er ikke i risiko for at føde før tid Men det bliver omkring d 1. feb

Mine to store er også født i Ålborg Nu er vi flyttet, så skal føde i Svendborg eller Odense - det får jeg forhåbentlig at vide på fredag

/ Taco78 

Anmeld

4. december 2012

livhemdrup

Taco78 skriver:

Jeg skal til samtale på fredag, men jeg regner ikke med at få datoen får mit ks allerede Jeg er ikke i risiko for at føde før tid Men det bliver omkring d 1. feb

Mine to store er også født i Ålborg Nu er vi flyttet, så skal føde i Svendborg eller Odense - det får jeg forhåbentlig at vide på fredag

Det da lidt spændende om i får datoen syns det er ldit rart med en fast dato så ved ´man at der sker det senest i hver fald.

Har du os fået kejsersnit med de andre?

Anmeld

4. december 2012

Miss BananaHammock

livhemdrup skriver:

Jeg har tre gange født akut og før tid. Om små tre uger er jeg der hvor jeg fødte sidste gang og er derfor i tvivl ville du pakke tasken til sygehuset nu eller vente?

det skal siges jeg skal have kejsersnit og må under ingen omstændigheder føde selv så skal ringe 112 hvis jeg får veer eller vandet går Før tid. 

Ville du pakke den nu så den var klar?

Hvad er det værste der kan ske ved at den bliver pakket allerede?

Jeg ville pakke den for at få ro og for at være på den sikre side!

Anmeld

4. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Det da lidt spændende om i får datoen syns det er ldit rart med en fast dato så ved ´man at der sker det senest i hver fald.

Har du os fået kejsersnit med de andre?

Ja, første gang endte det i akut ks 19 dage over tid - efter 3 dage med igangsættelse og veer i små 20 timer, da hun ikke ville ud... Jeg var ellers 10 cm åben i halvanden time, men hun lå alt får højt, så det blev aks.

Anden gang var vi på sygehuset på min terminsdato for at snakke om igangsættelse, og så overreagerede de lidt på min blødersygdom.... Så de havde besluttet, at hvis det endte i aks igen, ville jeg blive lagt i fuld narkose Og det ville jeg bare IKKE!!! Så jeg måtte vælge et planlagt ks 3 dage efter min termin. Og ja, så bliver det jo ks denne gang! Selvom jeg nu gerne ville føde selv..

Hvad med dig? Hvordan kan det være du skal have ks?

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.