Update på abort mandag, to mulige fædre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Det var mig som i sidste uge skrev et par indlæg i forhold til at jeg er blevet gravid, men ikke er 100% sikker på hvem faderen er.

Idag var jeg så på sygehuset for at tage den første pille og snakke med sygeplejersken.

I starten af samtalen tvivlede jeg, men til sidst var jeg ok med det. Jeg besluttede, at det ikke ville være et særlig godt liv mit kommende barn ville få, hvis faderen viste sig at falde til den dårlige side, altså min eks og ikke min nuværende (min datters far).

Det var MEGA MONSTER hårdt at tage pillen, men lige nu har jeg det faktisk fint. Tanken om at jeg ikke længere skal tage et valg, men at jeg nu HAR truffet mit valg og ikke kan gøre det om igen, gør det egentlig nemmere. Før kunne valget falde til begge sider, men nu har jeg taget et valg om, at jeg ikke ønskede det barn, når jeg ikke ved hvem faderen er.

Og det er egentlig ok.

Imorgen skal det sidste overståes, og aaaav, jeg frygter det. Men jeg skal nok klare det! Jeg tror på det!

Følelsen indeni mig lige nu, siger mig, at det var rigtigt gjort!

Ville ikke rigtig noget andet end at fortælle det til nogen. Har jo lyst til at fortælle hele omgangskredsen hvordan jeg har det, men det gør man jo heller ikke

Tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

tarkoflen

Godt du har fået ro i sindet!

Jeg håber det går så nemt og så smertefrit som muligt!

Stort herfra

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Godt du har fået ro i sindet!

Jeg håber det går så nemt og så smertefrit som muligt!

Stort herfra

Jeg føler mig i hvertfald ok omkring situationen. Jeg har taget et valg, som ud fra min situation er det bedste, selv om det er satans hårdt, at skulle sige farvel til sit eget barn.

Jeg ønsker ALDRIG ALDRIG ALDRIG for min værste fjende, at hun skal opleve dette!

Og mange tak!

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg føler mig i hvertfald ok omkring situationen. Jeg har taget et valg, som ud fra min situation er det bedste, selv om det er satans hårdt, at skulle sige farvel til sit eget barn.

Jeg ønsker ALDRIG ALDRIG ALDRIG for min værste fjende, at hun skal opleve dette!

Og mange tak!

Nogle gange skal man se det store billede og tænke på hvorfor man sætter et barn i verden, er det for ens egen skyld eller barnets, og som du har beskrevet det, så er det ikke bedst for barnet, hvis ikke det er din kærestes!

Ville ønske du ikke skulle igennem det, for jeg kan forestille mig, at det er forfærdeligt! Håber aldrig jeg kommer i den situation !

Anmeld

3. december 2012

Ciss

Det var godt at læse i din update. Har tænkt på dig.

for at alt går nemt med den sidste del også.

Anmeld

3. december 2012

Mumto3

Tilykke med din beslutning! Det lyder som den helt rigtige beslutning. Håber at det går godt i morgen!

Anmeld

3. december 2012

jeanne-skat

Håber på det bedste for dig. Har også selv fået pillen Idag men skal først have stikpillerne onsdag. Har allerede smerter så frugter det også

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nogle gange skal man se det store billede og tænke på hvorfor man sætter et barn i verden, er det for ens egen skyld eller barnets, og som du har beskrevet det, så er det ikke bedst for barnet, hvis ikke det er din kærestes!

Ville ønske du ikke skulle igennem det, for jeg kan forestille mig, at det er forfærdeligt! Håber aldrig jeg kommer i den situation !

Jeg synes i hvertfald selv, at jeg har forsøgt at tænke på barnets bedste i det her også.

Nu er det overstået og tilbage står jeg med en god fornemmelse.

Det var ikke slemt igår. Jeg havde lidt ondt, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Jeg var fattet igennem hele dagen, og da den kom ud følte jeg en lettende fornemmelse. Men det var hårdt psykisk at trykke på toiletknappen så den forsvandt helt!

Tak for de søde ord!

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det var godt at læse i din update. Har tænkt på dig.

for at alt går nemt med den sidste del også.

Mange tak for de søde ord.

Den sidste del gik rigtig nemt. Jeg havde ikke de store smerter, og følelsesmæssigt var jeg også ok. Den værste del var at trykke på toiletknappen da jeg vidste den var kommet ud. Men jeg kunne heldgvis ikke se noget andet end en blodklump. Undskyld detaljerne.

Men TAK

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Tilykke med din beslutning! Det lyder som den helt rigtige beslutning. Håber at det går godt i morgen!

Tak. Jeg føler i hvertfald nu, at det var den rigtige beslutning. Det er mærkeligt at jeg nu ikke længere er gravid, men at jeg stadig har de samme symptomer på at være det. Men det skal jeg nok klare.

Mange tak! Det gik faktisk heldigvis nemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.