Update på abort mandag, to mulige fædre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Anonym trådstarter

jeanne-skat skriver:

Håber på det bedste for dig. Har også selv fået pillen Idag men skal først have stikpillerne onsdag. Har allerede smerter så frugter det også

Hej.

Jeg fik også ondt af den første pille. Faktisk en del.

Men igår da jeg skulle tage stikpillerne, kunne jeg sagtens holde det ud, hele vejen igennem. Det var absolut ingenting.

Hvis jeg skulle vælge en metode en anden gang (hvilket jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG skal mere, med mindre der er noget galt med barnet) så ville jeg tage denne metode igen! Jeg var 100% fattet igår og kunne selv følge med i forløbet, hvilket jeg er glad for.

Held og lykke med dig idag. Håber det kommer til at gå lige så nemt for dig også skriv endelig en update hvis du vil Tænker på dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg synes i hvertfald selv, at jeg har forsøgt at tænke på barnets bedste i det her også.

Nu er det overstået og tilbage står jeg med en god fornemmelse.

Det var ikke slemt igår. Jeg havde lidt ondt, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Jeg var fattet igennem hele dagen, og da den kom ud følte jeg en lettende fornemmelse. Men det var hårdt psykisk at trykke på toiletknappen så den forsvandt helt!

Tak for de søde ord!

Jeg er sikker på, at du har tænkt barnets tarv rigtig meget ind i det her,og det synes jeg er rigtig godt gået!

Godt du har en god fornemmelse selvom det jo naturligvis ikke var rart til sidst!

Mon ikke du skal forberede dig på, at der kan komme en reaktion senere?

Pas på dig selv og lyt til din krop, hvis du trænger til en ordentlig tudetur, så giv dig selv lov! Håber du har en rigtig god veninde, du kan snakke med, når du har brug for det!

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg er sikker på, at du har tænkt barnets tarv rigtig meget ind i det her,og det synes jeg er rigtig godt gået!

Godt du har en god fornemmelse selvom det jo naturligvis ikke var rart til sidst!

Mon ikke du skal forberede dig på, at der kan komme en reaktion senere?

Pas på dig selv og lyt til din krop, hvis du trænger til en ordentlig tudetur, så giv dig selv lov! Håber du har en rigtig god veninde, du kan snakke med, når du har brug for det!

Jo, jeg tænker også, at der sagtens kan komme en reaktion når det hele lige er kommet lidt på afstand. Og måske ikke. Måske var det "bare" det, hvilket jeg håber.

Jeg har en del gode veninder som er der så snart jeg siger til og en fantastisk familie som også kender til min situation. Det er heldigvis ikke et tabu i min familie, at snakke om sådan noget (vi er tre ud af MANGE mennesker der har fået det, så det er jo ikke fordi det er sket ofte før i familien) Så på den måde, at kunne være sig selv, græde og være trist, skal man ikke være flov over, så det hjælper da helt sikkert også, at man ikke skal gå og gemme sig.

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jo, jeg tænker også, at der sagtens kan komme en reaktion når det hele lige er kommet lidt på afstand. Og måske ikke. Måske var det "bare" det, hvilket jeg håber.

Jeg har en del gode veninder som er der så snart jeg siger til og en fantastisk familie som også kender til min situation. Det er heldigvis ikke et tabu i min familie, at snakke om sådan noget (vi er tre ud af MANGE mennesker der har fået det, så det er jo ikke fordi det er sket ofte før i familien) Så på den måde, at kunne være sig selv, græde og være trist, skal man ikke være flov over, så det hjælper da helt sikkert også, at man ikke skal gå og gemme sig.

Godt du har gode mennekser omkring dig! Det er så dejligt, at vide at man har opbakning og støtte fra dem, der kender en aller bedst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.