Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

3rollinger

Jeg var til NF scanning i torsdag og alt saa fint ud. Som laegen sagde saa havde den alle arme og alle ben og der var ikke noget synligt i vejen.

Hernede faar vi ikke en sandsynlighed at vide, men saa vidt jeg selv kan laese ud fra papirene er nakkefolden 1,7, og det skulle vist ikke vaere saa meget i forhold til hvad jeg har laert indtil videre.

Jeg fik samtidig taget en blodproeve og skal til laegen igen den 14 juli og saa siger de hvor store chancerne er for at noget er galt, baseret baade paa NF og blodproeve.

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

MaleneG

Trine Spanien skriver:

Jeg var til NF scanning i torsdag og alt saa fint ud. Som laegen sagde saa havde den alle arme og alle ben og der var ikke noget synligt i vejen.

Hernede faar vi ikke en sandsynlighed at vide, men saa vidt jeg selv kan laese ud fra papirene er nakkefolden 1,7, og det skulle vist ikke vaere saa meget i forhold til hvad jeg har laert indtil videre.

Jeg fik samtidig taget en blodproeve og skal til laegen igen den 14 juli og saa siger de hvor store chancerne er for at noget er galt, baseret baade paa NF og blodproeve.

Knus
Trine

så krydser vi fingre for at alt er vel

Anmeld

22. juni 2009

3rollinger

Tak skal du have, Malene

Jeg kan da lige smide et billede op af bebsen. De er ikke blevet taget for min skyld men derimod til laegens eget brug, saa de er ikke supergode. Dog kan man paa det ene tydligt se oeje, naese og oere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2009

MaleneGærup

Det var dejligt for dig, Trine at alt så fint ud. Glæder mig til at få det overstået. Synes det er lidt en milepæl for chancerne for at det skal gå galt bliver jo snart mindre..

Anmeld

24. juni 2009

MaleneGærup

Var til NF i går- det var lidt af en forskrækkelse.
Sygeplejesken begyndte at scanne mig uden på mave- men den lile bebs kom ikke på skærmen. Hun ledte og ledte og begyndte at sige det kunne hun da godt nok ikke forstå. Så begyndte hun at spørge mig om jeg havde blødt og haft smerte, hvilket jeg jo ikke har. Jeg begyndte at blive meget nervøs og kunne godt mærke at tårene var på vej.  Så besluttede hun at hun måtte hellere scanne mig indefra- og pyha der var den lille bebs. Hun mener at jeg har en indadvendt livmoder så derfor var det svært at scanne mig udenpå maven. Den lille bebs har det fint- er vild aktiv og nakkefolden var lille. Den udvikler sig også som den skal. Den var ikke særlig samarbejdsvillig i går, så hun fik kun lov til at måle nakkefolden en gang og den ville heller ikke vise profil, så vi kunne få et godt billede men pyt også med det for vi ved at den har det godt og det er hovedsagen. 
Nu er min termin rykket fra 6/1 til 2/1.
Nu har vi fået en ny tid i august til scanning i uge 20.
Malene 12+4  

Anmeld

24. juni 2009

MaleneG

MaleneGærup skriver:

Var til NF i går- det var lidt af en forskrækkelse.
Sygeplejesken begyndte at scanne mig uden på mave- men den lile bebs kom ikke på skærmen. Hun ledte og ledte og begyndte at sige det kunne hun da godt nok ikke forstå. Så begyndte hun at spørge mig om jeg havde blødt og haft smerte, hvilket jeg jo ikke har. Jeg begyndte at blive meget nervøs og kunne godt mærke at tårene var på vej.  Så besluttede hun at hun måtte hellere scanne mig indefra- og pyha der var den lille bebs. Hun mener at jeg har en indadvendt livmoder så derfor var det svært at scanne mig udenpå maven. Den lille bebs har det fint- er vild aktiv og nakkefolden var lille. Den udvikler sig også som den skal. Den var ikke særlig samarbejdsvillig i går, så hun fik kun lov til at måle nakkefolden en gang og den ville heller ikke vise profil, så vi kunne få et godt billede men pyt også med det for vi ved at den har det godt og det er hovedsagen. 
Nu er min termin rykket fra 6/1 til 2/1.
Nu har vi fået en ny tid i august til scanning i uge 20.
Malene 12+4  

Det var godt at høre at alt er som det skal være
men måtte bestemt ikke være rart at ligge der, og der ingen bebser kommer op på skærmen som forventet.

Anmeld

26. juni 2009

matryoshka

Jeg var til nf i dag! iih, hvor var det spændende og dejligt at se den lille.
Alt så fint ud og synes at billederne blev rigtig flotte

Terminen blev rykket et par dage fra 10.01.10 til 06.01.10, så er 12+2 uger henne   Vi har ikke fået svar fra doubletesten endnu, så har ikke fået endeligt svar.. Men udfra skanningen så alt fint ud, husker ikke helt, men det var ca. 1:5700, så det var SUPER.

NU glæder vi os rigtig meget til at fortælle svigerforældrene i morgen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2009

SHERO

MajaPiraya skriver:

Jeg var til nf i dag! iih, hvor var det spændende og dejligt at se den lille.
Alt så fint ud og synes at billederne blev rigtig flotte

Terminen blev rykket et par dage fra 10.01.10 til 06.01.10, så er 12+2 uger henne   Vi har ikke fået svar fra doubletesten endnu, så har ikke fået endeligt svar.. Men udfra skanningen så alt fint ud, husker ikke helt, men det var ca. 1:5700, så det var SUPER.

NU glæder vi os rigtig meget til at fortælle svigerforældrene i morgen.

Sikke nogen fine billeder... :-) Tillykke
Jeg var også til nf scanning i dag, men den lille blev ved med at ligge med ryggen til så fik ikke nogen særlig gode billeder, men var nu stadig rart at se og høre det hele var som det skulle være... 

Anmeld

27. juni 2009

MaleneG

Sikke nogle gode billeder du har fået taget af den, og godt at høre at alt var vel

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har fået tid til NF d.13. august! så kan vi lige trække debatten op til os med senere termin end dem der har skrevet i første omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.