Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2009

MaleneG

Hunhesten skriver:

D. 7/7 skal jeg til NF glæder mig til at se hvor stor den lille mon er blevet og krydser selvfølgelig fingre for at alt er lige som det skal være.

Ja det er altid spændende sådan noget ..
Glæder mig også rigtig meget til at den lille guldklump/klumper.
og ikke mindst er jeg lige så nervøs, for om alt er som det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

MaleneGærup

Jeg blev scannet i går, det var godt nok ikke nakkefold scanning (først om 14 dage). Men det var så fantastisk.
Vi så den lille som er 37 mm, men alt var bare helt perkeft udviklet, selv om den er så lille. Den tumlede rundt, sparkede og suttede på sin tommeltot. Til sidst vendte den ryggen til os- som om at den ville have fred.
Det var helt fantastisk og I skal virkelig glæde jer til for det er den mest største oplevelse- kan slev ikke lade være med at tænke på det.

Anmeld

14. juni 2009

Mor til matilde og gustav

MaleneGærup skriver:

Jeg blev scannet i går, det var godt nok ikke nakkefold scanning (først om 14 dage). Men det var så fantastisk.
Vi så den lille som er 37 mm, men alt var bare helt perkeft udviklet, selv om den er så lille. Den tumlede rundt, sparkede og suttede på sin tommeltot. Til sidst vendte den ryggen til os- som om at den ville have fred.
Det var helt fantastisk og I skal virkelig glæde jer til for det er den mest største oplevelse- kan slev ikke lade være med at tænke på det.

ej nu glæder jeg mig bare endnu mere, hvor langt er du og hvornår har du termin?
og hvorfor er du allerede blevet scannet?

Anmeld

15. juni 2009

MaleneGærup

marie pus skriver:

ej nu glæder jeg mig bare endnu mere, hvor langt er du og hvornår har du termin?
og hvorfor er du allerede blevet scannet?

Ja du kan rolig glæde dig for det er en kæmpe oplevelse.
Jeg er i 10+5 og har termin d 6/1.
Er allerede blevet scannet to gange nu fordi vi skulle til at igang med fertilitetsbehandling. Vi havde været til forundersøgelse og skulle så vente til min mens kom igen inden vi kunne komme vidrer- men den kom aldrig. Når man så er i deres system bliver man tilbudt en scanning i uge 7 og i uge 10.
Skal til NF d 23/6 og glæder mig til at se en lille igen.

Anmeld

16. juni 2009

3rollinger

Jeg skal til NF scanning paa torsdag, saa der er ikke lang tid til. Derudover skal jeg have lavet et par blodproever som sammenfatter er det der hedder Triple Screening. Heraf skal gynoaekologen se hvor stor chancen er for at forstret har Down og heraf bestemmer vi om jeg skal have lavet fostervandsproeve. Jeg er jo ved at vaere oppe i aarene .

Anmeld

19. juni 2009

wind2211

hej alle sammen.
jeg syntes i alle snakker om en NF. men jeg er lige blevet kaldt ind til en termins skanning? har i også alle været til det? og i givet fald, hvad kan jeg forvente at få ud af det?
christina
8+5

Anmeld

19. juni 2009

MaleneG

wind2211 skriver:

hej alle sammen.
jeg syntes i alle snakker om en NF. men jeg er lige blevet kaldt ind til en termins skanning? har i også alle været til det? og i givet fald, hvad kan jeg forvente at få ud af det?
christina
8+5

Hvis du ikke har sagt ja tak til en nf= nakkefolds scanning, så vil man istedet blive tilbudt en termins scanning, for at tjekke om på hvornår du har termin, hvor mange der er, og om alt er som det skal være.

det er ikke alle der får tilbudt en termins scanning, hvis de har en ret fast cyklus, og vedkommende kan huske sin mens, dog hvis lægen er i tvivl vil man blive sendt til en termins scanning, før NF.

Anmeld

20. juni 2009

Mor til matilde og gustav

jubii jeg skal scannes den 2juli, så det er jeg mega spændt på og håber det hele er som det skal være og at der kun er 1men ellers tager vi det med hvis der er flere

Anmeld

22. juni 2009

MaleneGærup

Jeg skal til NF i morgen. Er både spændt og nervøs for hvordan det går- også selvom at jeg ved scanning for to uger fik at vide at nakkefolden var lille og at chancerne var små.
Glæder mig til at se den lille igen.
Synes allerede at jeg mærker den.

Anmeld

22. juni 2009

MaleneG

MaleneGærup skriver:

Jeg skal til NF i morgen. Er både spændt og nervøs for hvordan det går- også selvom at jeg ved scanning for to uger fik at vide at nakkefolden var lille og at chancerne var små.
Glæder mig til at se den lille igen.
Synes allerede at jeg mærker den.

Hvor dejligt
synes også selv jeg kan mærke nogle små bitte bløde puf i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.