Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

MaleneG

Mullemus86 skriver:

Nej, desværre.. Det har de ikke haft i flere år..

Okay, det var da irriterende. det tager jo alligevel en god halv time, at køre til hillerød..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

RikkeV

Har lige et spørgsmål..
Den første scanning man skal til er det en NF?! Jeg skal til jordmor første gang den 24/6, lægen bad mig selv ringe derned og aftale en tid! Tror I ikke det er en NF?!

Anmeld

10. juni 2009

MaleneG

RikkeV skriver:

Har lige et spørgsmål..
Den første scanning man skal til er det en NF?! Jeg skal til jordmor første gang den 24/6, lægen bad mig selv ringe derned og aftale en tid! Tror I ikke det er en NF?!

Altså så vidt jeg ved, så er jordemoder besøg, og scanning ikke det samme.
Men den første scanning er en NF hvis den er mellem uge 10 og 13+6 .

Anmeld

10. juni 2009

RikkeV

Hmm  okay, jeg skal ihvertfald til første jordmor tjek den 24/6 og der er jeg 11+3!

Anmeld

10. juni 2009

MaleneG

Hmm  okay, jeg skal ihvertfald til første jordmor tjek den 24/6 og der er jeg 11+3!

okay.. jeg ville prøve og ringe at høre din læge eller JM om de sender dig en indkaldelse til scanning, eller om du selv skal ringe og bestille den?

Anmeld

11. juni 2009

Afe

MaleneG skriver:

okay.. jeg ville prøve og ringe at høre din læge eller JM om de sender dig en indkaldelse til scanning, eller om du selv skal ringe og bestille den?

Ja, jeg skulle også selv ringe og bestille tid til nakkefoldsscanningen, så hvis det er en JM-tid du har ville jeg ringe og checke for at være sikker. Det kan godt være lidt svært at få tid nogle steder, så ring når du får mulighed.

Så vidt jeg husker er vi lige langt, jeg er 9+1 idag. Er det ikke det samme for dig?

Jeg skal scannes d. 3.juli, men hvor jeg glæder mig. Men jeg glæder mig nu også bare til at være forbi de første 12 uger, hvor den kan finde på at poppe ud igen.

Anmeld

11. juni 2009

MaleneG

Ja, jeg skulle også selv ringe og bestille tid til nakkefoldsscanningen, så hvis det er en JM-tid du har ville jeg ringe og checke for at være sikker. Det kan godt være lidt svært at få tid nogle steder, så ring når du får mulighed.

Så vidt jeg husker er vi lige langt, jeg er 9+1 idag. Er det ikke det samme for dig?

Jeg skal scannes d. 3.juli, men hvor jeg glæder mig. Men jeg glæder mig nu også bare til at være forbi de første 12 uger, hvor den kan finde på at poppe ud igen.

Glæder mig også rigtig meget til scanningen, og ikke mindst til at være forbi de "farlige" 12 uger

Jeg er uge 9+6 i dag jeg har termin d. 8 januar

Anmeld

12. juni 2009

Juliesmor

Er det mon obligatorisk overalt i landet at få foretaget en nakkefoldsscanning? Jeg bor i Holstebro, men kan ikke finde noget om det på nettet...hmmm

Anmeld

12. juni 2009

MaleneG

Juliesmor skriver:

Er det mon obligatorisk overalt i landet at få foretaget en nakkefoldsscanning? Jeg bor i Holstebro, men kan ikke finde noget om det på nettet...hmmm

Det er ikke obligatorisk at få foretaget en Nakkefolds scanning, dog hvis man vælger dette tilbud fra,skal man have foretaget en scanning som kan fastslå terminen, og hvor mange der er mm.

Anmeld

12. juni 2009

Hunhesten

D. 7/7 skal jeg til NF glæder mig til at se hvor stor den lille mon er blevet og krydser selvfølgelig fingre for at alt er lige som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.