Er jeg gal på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

henh01

Hos min datters far er der gaver de dage han har sine børn (han har 2 med to forskellige) der er ingen forskel. Da han var sammen med hans eks (moren til nr 2) der fik deres fælles en lille ting hver dag mens min datter kun fik når hun var ved far. Jeg synes det er en FIN løsning! Julemanden kommer der hvor hun er og færdig bum - 24 pakker

Juleaften har begge mine børn gaver fra de samme under træet - min søns farmor køber også gaver til min datter selvom det ikke er hendes bio barnebarn - så kan man måske tale om forskels behandling at hun får fra sin bio farmor når hun er ved sin far, men det er fandme den eneste fordel der er ved at være delebarn og jeg er sikker på at børnene hellere så mor og far sammen fremfor flere pakker juleaften

Jeg vil give din kæreste ret - samme antal kalendre uanset hvor lidt man er i det samme hus. Køber man pakkegaver så har det her fungeret rigtig godt med at man hver dag fik 1 gave enten hos mor eller hos far afhængigt af hvor man er på besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Kløver

Anonym skriver:

Ja havde jeg også forslået men det ville han ik være med til. Jeg vil gerne give hans børn men lige der får jeg sku ondt a mine Ejner at Sdr skal se på hans guffer i sig mens de må side med et styk 

Det er heller ikke ok, så må han spise et styk som de andre og få resten med hjem i en bøtte eller lignende, skal være fair for alle børn

Anmeld

1. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ja jeg synes det er at forskelsbehandle - det er ikke børnenes "skyld" at de også har hos mor og dine ikke ser far.

Men så må i jo lave en regel at man ikke spiser de andre før man kommer hjem, sådan så man kun får et stykke om dagen.

Anmeld

1. december 2012

Zelinasmor

Prinsesse2ben skriver:

Min bonusdatter får f.eks mange flere julegaver under træet, næsten dobbelt så mange som vores fællesdatter fordi at hendes mor har en større familie. Er det så forskelsbehandling når min datter skal sidde og kigge på at storesøster åbner væsentlig flere gaver end hende selv? Ja det synes jeg sgu at det er, så jeg køber som mor til min datter lidt flere gaver for at kompensere for den forskel.. Det synes jeg ikke at jeg bliver et dårligere menneske af. 

Anmeld

1. december 2012

et-ønske

Jeg ville nok ikke have valgt den løsning. Men af samme årsag har vores kun en skrabejulekalender og så får de adventspakker de søndage de er hos os. Min datter bor hos os 12/2 og hans børn kommer hveranden torsdag-søndag.

Men derudover synes jeg virkelig det kan være en udfordring, det der med at købe ting til sine børn Hvis jeg køber noget til min datter, mens bonusungerne ikke er her, mener kæresten også at han skal købe noget til sine børn. Men de får jo det samme ved deres mor, og mere til ved jer... Jeg er ligeglad med hvad min kæreste køber og bruger penge på til sine børn. Men problemet er at han ikke sådan bruger penge på samme måde som jeg han er så pisse fornuftig.

Det skal nok lige nævnes at vi ikke har fælles økonomi, selvom vi bor sammen.
Køber I altid det samme til børnene, også selvom de ikkke bor hos Jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.