Er jeg gal på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.779 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg skriver fordi jeg er mor til to børn på 7 og 9 og har en kæreste der har to børn også som er her vær anden wee han har så købt en julekalender til vær af børnene det er da fint nok problemet er så at jeg har købt en billig en mere bare til mine to da hans får 5 stk når de kommer og syntes det lidt synd men kæresten flipped vildt ud over forskels behandling mine ser alderig deres far så de har ik et sted de bliver lidt ekster forkælet er det mig der helt gal på den??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej jeg skriver fordi jeg er mor til to børn på 7 og 9 og har en kæreste der har to børn også som er her vær anden wee han har så købt en julekalender til vær af børnene det er da fint nok problemet er så at jeg har købt en billig en mere bare til mine to da hans får 5 stk når de kommer og syntes det lidt synd men kæresten flipped vildt ud over forskels behandling mine ser alderig deres far så de har ik et sted de bliver lidt ekster forkælet er det mig der helt gal på den??? 

Forstår ikke hvad du skriver. Har han købt en hver til dine og hans børn eller hun hans? Hvor kommer de 5stk fra

Anmeld

1. december 2012

Kløver

Månsson skriver:

Forstår ikke hvad du skriver. Har han købt en hver til dine og hans børn eller hun hans? Hvor kommer de 5stk fra

Jeg forstår det heller ikke helt ?

Anmeld

1. december 2012

Nadia&Daniel

Maja84 skriver:

Jeg forstår det heller ikke helt ?

Er også lidt forvirret..

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

S det jeg melder er jeg har ondt a mine de skal se på hans spiser alle dem for de 14 dage ( hved ik hvad jeg mender med 5 lol ) og han så vlev sur over jeg købte en billig en mere til mine to og om jeg bare er en pyller mor og skulle ha ladt vær eller om i ville ha gjort det samme 

Anmeld

1. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

S det jeg melder er jeg har ondt a mine de skal se på hans spiser alle dem for de 14 dage ( hved ik hvad jeg mender med 5 lol ) og han så vlev sur over jeg købte en billig en mere til mine to og om jeg bare er en pyller mor og skulle ha ladt vær eller om i ville ha gjort det samme 

Årh på den måde.. Kan ikke følge din kæreste, for de andre får sikkert også noget hos Deres mor, når de ikke er hos Jer..

Anmeld

1. december 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Syns da ikke du kan købe en ekstra til dine børn og ikke købe en ekstra til hans børn

Anmeld

1. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Okay på den måde.. Ja så må jeg være ærlig og sige at det er noget fis og at du burde købe til hans børn os.. De kan jo ikke gøre ved at dine børn kan få et stykke om dagen og de desværre kun er der hvert 14dag også har han"gemt" chokoladen dertil

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Årh på den måde.. Kan ikke følge din kæreste, for de andre får sikkert også noget hos Deres mor, når de ikke er hos Jer..

sage jeg også til ham men mender han ik kommer sagen ved og vis det skette igen noget tilsvarende så ville han ik være sammen mere 

Anmeld

1. december 2012

Nadia&Daniel

kicha skriver:

Syns da ikke du kan købe en ekstra til dine børn og ikke købe en ekstra til hans børn

Jeg tænker bare:

de har hos Deres far

de har (måske) hos Deres mor

Plus de spiser jo en del chokolade, da de kun er hos Dem/faren hver anden weekend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.