Er jeg gal på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

PernilleogLouis

Nadia&Daniel skriver:

Jeg tænker bare:

de har hos Deres far

de har (måske) hos Deres mor

Plus de spiser jo en del chokolade, da de kun er hos Dem/faren hver anden weekend..

Ja men det er jo ikke børnenes "skyld" og syns ikke man kan forskelsbehandle så syns de alle burde ha haft en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Nadia&Daniel

kicha skriver:

Ja men det er jo ikke børnenes "skyld" og syns ikke man kan forskelsbehandle så syns de alle burde ha haft en

Men de har jo allerede en (hos faren) - de andre har bare to (de har jo ikke en hos Deres far), så de får to chokolader om dagen, imens hans børn får alle dem fra de dage de er hos Deres mor, plus de sikkert får et (eller måske flere) hos Deres mor..

Anmeld

1. december 2012

Kløver

Jeg ville nok i stedet give hans børn julekalenderen med hjem og de så alle fik en adventsgave i stedet

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville nok i stedet give hans børn julekalenderen med hjem og de så alle fik en adventsgave i stedet

Ja havde jeg også forslået men det ville han ik være med til. Jeg vil gerne give hans børn men lige der får jeg sku ondt a mine Ejner at Sdr skal se på hans guffer i sig mens de må side med et styk 

Anmeld

1. december 2012

PernilleogLouis

Nadia&Daniel skriver:

Men de har jo allerede en (hos faren) - de andre har bare to (de har jo ikke en hos Deres far), så de får to chokolader om dagen, imens hans børn får alle dem fra de dage de er hos Deres mor, plus de sikkert får et (eller måske flere) hos Deres mor..

Jep den er jeg med på men jeg ville stadig ikke kun købe to til mine børn og kun 1 til kæresten og ville blive sur hvis kæresten havde gjort det omvendt - syns ikke det handler om antal af chokolader men om børnene og deres følelser - vi kender selvfølgelig ikke børnene men det kan være børn som bliver kede af at deres halvsøskende som "har" deres far hele tiden får to julekalendere derhjemme imens de selv kun får 1 - syns bare ikke man skal forskel på børn

Anmeld

1. december 2012

Victoriasmor88

Jeg synes slet ikke faren skal blande sig i hvad du giver dine børn.. Som jeg læser det bliver ingen af børnene snydt, og når man lever i en sammenbragt familie kan forskelsbehandlings ikke undgåes i en eller anden form.. Hvis min bonusdatter får en ipad af sin mor og har den med hver gang, så betyder det jo ikke at min datter også kan få en, det er jo på en måde forskelsbehandling, men det kan jeg desværre ikke gøre noget ved  

Anmeld

1. december 2012

klmf

Jeg synes så ikke det er synd for dine unger, at de ser de andre får flere stykker. Der må man være voksen nok til at sige, at sådan er det bare når de får det hver dag og de andre først kan få dem i weekenden. Jeg ville nok ikke være decideret sur over en julekalender, men kan godt forstå din kæreste af princip ikke vil have hans børn bliver forskelsbehandlet. Der kan jo gå meget sport i det for børn med hvor mange julekalendere man har...

Men snak jer til rette om det så I er enige om, hvordan I gør det næste år

Anmeld

1. december 2012

Victoriasmor88

Min bonusdatter får f.eks mange flere julegaver under træet, næsten dobbelt så mange som vores fællesdatter fordi at hendes mor har en større familie. Er det så forskelsbehandling når min datter skal sidde og kigge på at storesøster åbner væsentlig flere gaver end hende selv? Ja det synes jeg sgu at det er, så jeg køber som mor til min datter lidt flere gaver for at kompensere for den forskel.. Det synes jeg ikke at jeg bliver et dårligere menneske af. 

Anmeld

1. december 2012

Nemesis

og det er grunden til at vi IKKe har kalender her. Her kommer nissen med noget til nissesokken..og det er jo til de børn der er her.

Når alle så er her så er der selvfølgelig til alle i hver deres nissesok.

Så ingen julekalender her.

Sisse

Anmeld

1. december 2012

Kløver

Anonym skriver:

Ja havde jeg også forslået men det ville han ik være med til. Jeg vil gerne give hans børn men lige der får jeg sku ondt a mine Ejner at Sdr skal se på hans guffer i sig mens de må side med et styk 

Det er heller ikke ok, så må han spise et styk som de andre og få testen med hjem i en bøtte eller lignende, skal være fair for alle børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.