uge 37! Så er der ikke langt igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

VNB

Miss Church skriver:

Sikke en flot mave! 

1000 tak! 

og jeg kan da kun sige ilige måde!!! 

du er utrolig smuk tvillinge-gravid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Jeg glæder mig sådan til din 'jeg har født!'-tråd :b
Og din jm har ret, du bærer det SÅ flot! Jeg ville ønske at min mave kunne se sådan ud næste gang ;-)

mange mange tak søde 

ja jeg glæder mig også bare rigtig meget til jeg kan annoncere at jeg har født og vise lækre billeder af den lille mand frem!  

håber håber håber håber at det blir inden jul!!!! 

Anmeld

4. december 2012

VNB

M (: skriver:

Spændende, hvornår det sker! Hvornår fødte du sidst? 

40+4 sidste gang... 

så håber at lillebror har lidt mere fart på med at komme til verden 

det ville virkelig være SKØNT hvis det blev før jul... men jeg regner nu ikke alt for meget med det 

Anmeld

4. december 2012

M (:

VNB skriver:

40+4 sidste gang... 

så håber at lillebror har lidt mere fart på med at komme til verden 

det ville virkelig være SKØNT hvis det blev før jul... men jeg regner nu ikke alt for meget med det 

Hm, øv, så er der nok ikke vildt stor chance for, at han gider komme før jul.. Men skal nok krydse fingre! 

Anmeld

4. december 2012

VNB

M (: skriver:

Hm, øv, så er der nok ikke vildt stor chance for, at han gider komme før jul.. Men skal nok krydse fingre! 

narj.... desværre 

måske skulle jeg løbe en laaaang tur og se om det sætter gang i noget  

Anmeld

4. december 2012

M (:

VNB skriver:

narj.... desværre 

måske skulle jeg løbe en laaaang tur og se om det sætter gang i noget  

Haha, man kunne da håbe!

Anmeld

4. december 2012

Miss Church

VNB skriver:

1000 tak! 

og jeg kan da kun sige ilige måde!!! 

du er utrolig smuk tvillinge-gravid! 

Det var så lidt og selv tak  

Anmeld

4. december 2012

Annette A

hehe ja man føler sig jo selv kæmpe stor.... og så varmer det jo rigtigt når man får afvide at man er flot gravid  

Kommer da også helt til at savne den store mave... meeen det blir nu dejligt når jeg kan sidde og holde ham i armene 

og ja det er da bare super hyggeligt at være gravid i december! Så kan man rigtig gå og julehygge mens man venter 

hvornår har du termin?

Ja det er noget særligt i december men ja glæder mig også bare til at se den lille nu. Man bliver så utålmodig.

Har termin juleaften.
 Så må vi se om den lille vil ud der. Min jordemoder sagde at der som regel var meget stille på fødegangen juleaften. Hun sagde at kvinder er på en eller anden måde i stand til psykologisk at afholde sig fra at føde på denne dato, så der var ikke så mange fødsler denne dag. Selv er jeg ligeglad og ja det kan jo være helt godt at der er plads på fødegangen.

Den lille er velkommen når den kommer. Dog tror jeg storebror på 10 år vil være ked af at undvære sin far nytårsaften når der skal skydes fyrværkeri af men juleaften kommer alle bedsteforældrene og holder jul hos os, så hvis mig og kæresten skal afsted får vores to andre børn stadig lov at holde jul stille og roligt.

Men så vil jeg ønske dig en rigtig dejlig julemåned og juleaften og en god fødsel når den starter og så må vi nyde vores maver indtil de små vælger at komme ud. Det kan jo også blive i januar hvis de ikke vil ud før.

Hvornår fødte du sidst, før, til tiden eller efter termin? Selv er jeg ikke gået over tid med de to første men første gang blev jeg ikke scannet overhovedet, så kan jo i princippet godt være gået over tid og sidste gang kom han på terminsdatoen, men der fik jeg selv sat  skub i fødslen med et af de trick der med stor sandsynlighed virker når man er tæt på fødsel i forvejen. Så det gør mig ikke klogere på hvornår det mon sker denne gang og igen så kan man jo heller slet ikke regne med noget, da hver gang opleves forskelligt.

Anmeld

4. december 2012

morethanperfect

VNB skriver:

ih mange mange mange tak søde! 

ja det tiden går bare VILDT hurtig! Jeg kan heller ikke helt forstå at han allerede er så godt som færdigbagt nu! 

går det godt med dine små drenge? 

Puha ja hvor jeg husker det 

Ja det går rigtig godt .. De er jo begge fantastiske 

Anmeld

4. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

mange tak sødeste!  du har jo også selv et pragt-eksemplar af slagsen  

det var den 14 i får ham at møde ikk? hvor må det bare været VILDT og fedt at kende datoen! det kan jeg godt nok godt misunde jer lidt  

ville ønske at jeg også får min lille fyr ud inden jul!!! 

Jeps det er den 14 - så ja 10 dage før jul, så vi når også lige at komme lidt ovenpå. Det er helt perfekt!

Kan godt forstå du er misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.