hehe ja man føler sig jo selv kæmpe stor.... og så varmer det jo rigtigt når man får afvide at man er flot gravid
Kommer da også helt til at savne den store mave... meeen det blir nu dejligt når jeg kan sidde og holde ham i armene 

og ja det er da bare super hyggeligt at være gravid i december! Så kan man rigtig gå og julehygge mens man venter 
hvornår har du termin?
Ja det er noget særligt i december men ja glæder mig også bare til at se den lille nu. Man bliver så utålmodig. 
Har termin juleaften. 
Så må vi se om den lille vil ud der. Min jordemoder sagde at der som regel var meget stille på fødegangen juleaften. Hun sagde at kvinder er på en eller anden måde i stand til psykologisk at afholde sig fra at føde på denne dato, så der var ikke så mange fødsler denne dag. Selv er jeg ligeglad og ja det kan jo være helt godt at der er plads på fødegangen.
Den lille er velkommen når den kommer. Dog tror jeg storebror på 10 år vil være ked af at undvære sin far nytårsaften når der skal skydes fyrværkeri af men juleaften kommer alle bedsteforældrene og holder jul hos os, så hvis mig og kæresten skal afsted får vores to andre børn stadig lov at holde jul stille og roligt. 
Men så vil jeg ønske dig en rigtig dejlig julemåned og juleaften og en god fødsel når den starter og så må vi nyde vores maver indtil de små vælger at komme ud.
Det kan jo også blive i januar hvis de ikke vil ud før.
Hvornår fødte du sidst, før, til tiden eller efter termin? Selv er jeg ikke gået over tid med de to første men første gang blev jeg ikke scannet overhovedet, så kan jo i princippet godt være gået over tid og sidste gang kom han på terminsdatoen, men der fik jeg selv sat skub i fødslen med et af de trick der med stor sandsynlighed virker når man er tæt på fødsel i forvejen. Så det gør mig ikke klogere på hvornår det mon sker denne gang og igen så kan man jo heller slet ikke regne med noget, da hver gang opleves forskelligt.
Anmeld