Vi har nu for alvor taget hul på den sidste del af den søde ventetid
På en måde er det vildt syrealistisk at jeg allerede er så langt henne, og på den anden side så er vi også bare SÅ klar til at møde vores lille nye søn
han må da hjertens gerne komme ud til os om 1 uge hvis det skulle være 
Vi var ved jordemoder igår og hun skønnede lillebror til at være ca 2600 gram. fin størrelse - han følger sin storebror i alle kurver
Hun kunne også konstatere at han står med hovedet nedad og er klar parat i fødestilling! Dog står det ikke fast endnu, men det behøver det heller ikke endnu når det er nr 2 barn.
Jeg blev helt forlegen og glad da hun kiggede på både min kæreste og jeg, og sagde til os at hun altså måtte sige at det var en virkelig pæn gravid mave jeg havde, og at hun var imponeret over hvor flot den sad! årh så blir man sku da herre stolt og glad! 
(her går man jo rundt og føler sig som lidt af en trunte efterhånden 
)
Lillebror gav hende oveni købet en godt grin, da han sparkede lige der hvor hun havde sit træ-stetoskop!
Han har perfekt hjertelyd, og i det hele taget var det et rigtig dejligt jordemoder besøg! (det er den samme jordemoder som vi havde ved Viktor, så vi føler efterhånden at det er helt hyggeligt når vi skal "besøge" hende
)
Nu venter vi bare spændt på om vi når at komme til den næste tid hos hende, som er om 14 dage
håber da bebse er ude inden da, meeeen skal nok ikke regne med det...
har dog en del plukkeveer, og jeg kan tydeligt mærke at mit bækken er igang med at udvide sig/gi sig og at han graver sig længere og længere ned. Min mor synes at min mave en synket lidt, men jeg synes nu det er lidt svært at se?
hmm det blev da lidt af en roman
Så vil lige slutte af med lidt mavebilleder fra idag 36+0.