uge 37! Så er der ikke langt igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Maja_4000

Jeg glæder mig sådan til din 'jeg har født!'-tråd :b
Og din jm har ret, du bærer det SÅ flot! Jeg ville ønske at min mave kunne se sådan ud næste gang ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

VNB

Nadia&Daniel skriver:

Må give din jm ret - men hensyn til maven.. Den sidder så smukt på dig

årh 1000 1000 tak! 

Anmeld

4. december 2012

VNB

Kellie skriver:

Ja du har bestemt en fin mave men det bare fordi man selv bare føler sig stor og klodset efterhånden at man ikke lige kan se det.

Dejligt det bare går godt derudaf. Synes selv det er helt fantastisk og hyggeligt at være gravid op til jul.

hehe ja man føler sig jo selv kæmpe stor.... og så varmer det jo rigtigt når man får afvide at man er flot gravid  

Kommer da også helt til at savne den store mave... meeen det blir nu dejligt når jeg kan sidde og holde ham i armene 

og ja det er da bare super hyggeligt at være gravid i december! Så kan man rigtig gå og julehygge mens man venter 

hvornår har du termin?

Anmeld

4. december 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Ihh hvor er du altså smuk .

Og hvor er de bare gået hurtigt !! 

ih mange mange mange tak søde! 

ja det tiden går bare VILDT hurtig! Jeg kan heller ikke helt forstå at han allerede er så godt som færdigbagt nu! 

går det godt med dine små drenge? 

Anmeld

4. december 2012

VNB

M (: skriver:

Du er så fin - og nu er der (måske!) ikke længe igen (:

Jeg synes måske også, at maven er sunket en smule? 

1000 TAK søde 

nej nu er der godt nok ikke længe igen.. det er ret underligt at tænke på at det sådan set kan ske når som helst nu her. 

Der er også godt gang i plukkeveer hver dag, så min krop er da helt sikkert igang med at "Modne"  

ja jeg tror faktisk at maven er sunket lidt.. jeg kan ligesom lidt bedre få luft igen, eller hvad man nu skal sige.. altså det føles som om at lungerne har fået lidt mere plads igen  

Anmeld

4. december 2012

VNB

christina92 skriver:

Hvor ser du fantastisk ud!  Kan kun give dig jordmor ret, du er SÅ flot med dem mave.

hvor er du sød 

1000 1000 tak 

Anmeld

4. december 2012

VNB

StineW79 skriver:

Så fin mave! Vh stine

mange mange tak! 

det er bare så dejligt at få afvide 

Anmeld

4. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Den er jo altså også bare en af de fineste maver jeg har set!! Og snart har vi vores guldklumper i armene - sikke en fantastisk måned vi går imøde!!

mange tak sødeste!  du har jo også selv et pragt-eksemplar af slagsen  

det var den 14 i får ham at møde ikk? hvor må det bare været VILDT og fedt at kende datoen! det kan jeg godt nok godt misunde jer lidt  

ville ønske at jeg også får min lille fyr ud inden jul!!! 

Anmeld

4. december 2012

VNB

HeidiØ skriver:

Jeg må give din JM ret, du er virkelig flot gravid!

ååårh 1000 1000 1000 tak! 

hvor er du sød! 

jeg er også rigtig taknemmelig for at det kun lige har sig på maven! så er der da ikke så meget som skal "rettes" op på efter fødslen 

Anmeld

4. december 2012

M (:

VNB skriver:

1000 TAK søde 

nej nu er der godt nok ikke længe igen.. det er ret underligt at tænke på at det sådan set kan ske når som helst nu her. 

Der er også godt gang i plukkeveer hver dag, så min krop er da helt sikkert igang med at "Modne"  

ja jeg tror faktisk at maven er sunket lidt.. jeg kan ligesom lidt bedre få luft igen, eller hvad man nu skal sige.. altså det føles som om at lungerne har fået lidt mere plads igen  

Spændende, hvornår det sker! Hvornår fødte du sidst? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.