Første gang blev det kun til 11 kg ialt og tabte alt ved fødslen og lignede fuldstændig mig selv igen efterfølgende. Så tog det vist mere roligt i anden graviditet og var også langt mindre fysisk aktiv, hvilket resulterede i 21 kg i alt. Det tog 7 mdr at tabe det meste, dog manglede jeg 3 kilo og blev så gravid med nr. 3 som jeg har termin med her i december.
Men kunne altså godt se konsekvenserne at min vægtøgning og denne her gang ved jeg ikke hvor meget jeg har taget på. Håber det er mindre end sidst for det er altså ikke vildt nemt at slippe af med. Men omvendt er det også bare svært når man er gravid og har kvalme ikke at følge kroppens behov. Men som min læge så rigtig siger. Alt over 10-12 kg er ekstra polstring til din krop.
Og ja når du så har bækkenløsning er det jo også sværere at holde vægten. Håber du kan begrænse vægtøgningen for det er jo ikke så sjovt at stå med for meget vægttabsarbejde bagefter. Man skal ihvertfald være tålmodig med sig selv og sige man når nok målet på et tidspunkt hvis viljestyrjken er er der.
Held og lykke med det hele 
Anmeld