lugter urinen når?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Dot D

Jeg mindes ikke, at min urin lugtede værre end normalt, da jeg havde svangerskabsforgiftning.

Men jeg synes klart, at du skal få spurgt indtil det, for HVIS nu det er en indikator hos nogen, så er det vigtigt, at du bliver holdt øje med...

Jeg havde meget højt blodtryk og hurtigt stigende levertal, og jeg endte med at være indlagt i 43 dage og blev sat igang, så Sophus kom fire uger før tid...

Så for din egen skyld - og familiens, få det tjekket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

LEJ

Anonym skriver:

har kigget og læst lidt rundt omkring.. derer typiske symptomer: hovedpine (har jeg) for højt blodtryk(har jeg) synsforstyrrelser (har jeg IKKE) men der står ikke om urinen kommer til at lugte

blærebetændelse kan få urinen til at lugte  

Anmeld

1. december 2012

ekebiv

Anonym skriver:

godaften piger..

jeg har i dag været i kontakt med jordmoder og læge da mit blodtryk er for højt.

Min jm ringede til mig her til aften var lidt bekymret for det høje blodtryk..
jeg vil nu spørge om urinen kommer til at lugte anderledes end normalt hvis man har svangerskabsforgiftning ????

Mit urin lugtede ikke anderledes da jeg havde svangerskabsforgiftning, jeg havde heller ikke nogle af de andre symptomer udover højt blodtryk og vand i kroppen, følte mig frisk og synes det var lidt overdrevet at jeg skulle være indlagt. Til gengæld har jeg jævnligt opdaget en blærebetændelse på lugten hvor jeg heller ikke har haft andre gener så afsted med en urinprøve :-)

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Mit urin lugtede ikke anderledes da jeg havde svangerskabsforgiftning, jeg havde heller ikke nogle af de andre symptomer udover højt blodtryk og vand i kroppen, følte mig frisk og synes det var lidt overdrevet at jeg skulle være indlagt. Til gengæld har jeg jævnligt opdaget en blærebetændelse på lugten hvor jeg heller ikke har haft andre gener så afsted med en urinprøve :-)

jeg skal afsted til JM mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.