lugter urinen når?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Anonym trådstarter

godaften piger..

jeg har i dag været i kontakt med jordmoder og læge da mit blodtryk er for højt.

Min jm ringede til mig her til aften var lidt bekymret for det høje blodtryk..
jeg vil nu spørge om urinen kommer til at lugte anderledes end normalt hvis man har svangerskabsforgiftning ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

lisbethita

Anonym skriver:

godaften piger..

jeg har i dag været i kontakt med jordmoder og læge da mit blodtryk er for højt.

Min jm ringede til mig her til aften var lidt bekymret for det høje blodtryk..
jeg vil nu spørge om urinen kommer til at lugte anderledes end normalt hvis man har svangerskabsforgiftning ????

ØV jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Har du prøvet at slå det op på nettet. Måske kan du hente hjælp der??

Tøv endeligt ikke med at ringe til vagtlægen, hvis du er i tvivl. Det ville jeg gøre. Held og lykke!!

Anmeld

30. november 2012

tweety2060

lisbethita skriver:

ØV jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Har du prøvet at slå det op på nettet. Måske kan du hente hjælp der??

Tøv endeligt ikke med at ringe til vagtlægen, hvis du er i tvivl. Det ville jeg gøre. Held og lykke!!

Enig
Ønsker dig alt det bedste

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

har kigget og læst lidt rundt omkring.. derer typiske symptomer: hovedpine (har jeg) for højt blodtryk(har jeg) synsforstyrrelser (har jeg IKKE) men der står ikke om urinen kommer til at lugte

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

Anonym skriver:

har kigget og læst lidt rundt omkring.. derer typiske symptomer: hovedpine (har jeg) for højt blodtryk(har jeg) synsforstyrrelser (har jeg IKKE) men der står ikke om urinen kommer til at lugte

Jeg kan lige prøve og kigge med...og se, om jeg kan finde noget.

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Jeg kan lige prøve og kigge med...og se, om jeg kan finde noget.

tak for at du gider bruge tid på det

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

Anonym skriver:

Hejsa igen,

JEg kan heller ikke finde noget i forhold til svangerskabsforgiftning. Men til gengæld står der, at det kan være urinvejsinfektion. Synes du skal få det tjekket. Evt. hos vagtlægen i morgen.

Håber på det bedste.

Kram

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

Anonym skriver:

tak for at du gider bruge tid på det

No problem :-) Se her: Tror du, at det kan være det?

Hvad er tegnene på urinvejsinfektion?
Blærebetændelse:

• hyppig og sviende vandladning og pludselig vandladningstrang
  • sjældent let feber
  • urinen kan se uklar og plumret ud og lugte grimt, men det kan også være tilfældet, uden at der er blærebetændelse.

Nyrebækkenbetændelse:

• samme symptomer som blærebetændelse
  • højere feber, evt. kulderystelser
  • smerter i siden ud for det betændte nyrebækken.

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

Anonym skriver:

Tror ikke, at det er det. Men ved det selvfølgelig ikke...

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

jeg skulle til jm mandag, men hun har allerede givet mig en tid torsdag, da hun synes der var langtid til.. så dejligt.. jeg tror ikke det er er blærebetændelse. det gør ikke ondt når jeg tisser. min urin var også blank, da jeg var på sygehuset i torsdags.. må vente og se tiden an..

du skal have mange tak, for at du gad bruge dig tid her ved mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.