Nu eller senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, ville lige høre hvordan i fortalte til jeres mand/kæreste at i var gravide?

Vi har prøvet længe, og har haft en MA før... Så overvejer lidt at vente med at sige noget indtil jeg har set liv

Hva synes i?

jeg ringede til min kæreste og sagde det, med det samme

resten af verden(udover baby.dk) fik det afvide da jeg var i 13. uge efter NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Ja, ville lige høre hvordan i fortalte til jeres mand/kæreste at i var gravide?

Vi har prøvet længe, og har haft en MA før... Så overvejer lidt at vente med at sige noget indtil jeg har set liv

Hva synes i?

Det har ikke været nødvendigt at fortælle min mand det - han har nemlig været med til at teste 4+0 alle gangene.........og ved nr. 2 graviditet vidste han det faktisk før mig, da han sad med en Clearblue digital, som skrev "gravid" før min strimmeltest havde vist resultat 

Det skal lige siges, at vi er i den meget fertile ende af skalaen, alle børn er lavet meget hurtigt, hvis vi skulle vente måned efter måned, så er det ikke sikkert, at vi havde valgt dén fremgangsmåde.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

30. november 2012

Victoria2013

Min kæreste vidste godt at min mens var forsinket og hvornår jeg ville tage testen - det var mens han var på arbejde, men jeg ventede til han kom hjem med at fortælle det. Han kom hjem fra arbejde og fik sit kys og sit kram og jeg opførte mig meget afslappet mens han var meget nysgerrig

Så han fik beskeden "Vi skal være forældre!" og så var det dét samme dag jeg tog testen, tror jeg var gået 5 dage over tid med min mens på det tidspunkt ville da slet ikke kunne vente med at sige det

Anmeld

30. november 2012

Carolinemama

Eeeej han skal da vide det  

I har jo været to om det..

Anmeld

30. november 2012

Clotte

Jeg stod i døren til stuen med testen og hylede mens jeg sagde at den var positiv, han smilede stort og gumlede videre på hans vingummier, der vidste han godt at jeg ville tage testen   

Jeg tror nok han var lidt paf, da vi få mdr før var blevet enige om at opgive at få børn efter ca 8 år prøven 

Her anden gang vidste han ikke at jeg testede, vi havde haft en træls oplevelse dagen før (vores hund døde  ) og jeg havde det lidt underligt så jeg tænkte at jeg lige ville udelukke at det kunne være en graviditet  

Men testen sagde positiv og jeg gik ind i stuen og kiggede fuldstændig forvirret på ham og sagde at jeg lige havde taget en test der var 2 streger på 

Hvilket var meget overvældende da det var den 12 juni i år og vores datter er fra den 22 januar i år også 

Clotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.