Nu eller senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Anonym trådstarter

Ja, ville lige høre hvordan i fortalte til jeres mand/kæreste at i var gravide?

Vi har prøvet længe, og har haft en MA før... Så overvejer lidt at vente med at sige noget indtil jeg har set liv

Hva synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Maise86

Anonym skriver:

Vi har prøvet længe, og har haft en MA før... Så overvejer lidt at vente med at sige noget indtil jeg har set liv

Hva synes i?

Skal lige forstå det? Overvejer du at vente med at fortælle faderen til dit barn at du er gravid?

Anmeld

30. november 2012

Kris89

indtil du har set liv?? jamen skal han ikke med til scanning??

jeg holdte det "hemmeligt" 12 timer eller sådan noget indtil jeg fik taget en clearblue, så jeg var sikker...

mistede tre dage efter, men det er han da også med til...

Anmeld

30. november 2012

LR85

Jeg skal lige forstå det rigtigt. 

Du vil vente med a sige det til din kæreste/barnets far i 3 måneder? 

Hvorfor skal det være en hemmelighed? Hvad hvis du skulle abortere igen, så skulle du sige 'nååååå ja, jeg var gravid, og nu abortere jeg og er forresten rigtig ked a det'. 

Jeg sagde det bare, og anden gang vidste jeg ham pinden med de 2 streger. 

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Nej hov har vist liige fået formuleret mig forkert

Jeg ville gerne høre hvordan i delte nyheden med jeres mand, OG så hvornår i delte den med ANDRE? Det var sådan der sku spørges

Anmeld

30. november 2012

Maise86

Anonym skriver:

Jeg ville gerne høre hvordan i delte nyheden med jeres mand, OG så hvornår i delte den med ANDRE? Det var sådan der sku spørges

Ah på den måde.

Jeg lagde testen på en lille lap papir i køkkenet og havde skrevet "Hej far! Glæder mig til vi ses!". Sådan fortalte jeg det til min mand.

Vi fortalte det først senere til familien

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Ah på den måde.

Jeg lagde testen på en lille lap papir i køkkenet og havde skrevet "Hej far! Glæder mig til vi ses!". Sådan fortalte jeg det til min mand.

Vi fortalte det først senere til familien

Det lyder som en sød og sjov måde

Hvordan reagerede på det?

Ja, det tænker jeg også er smartest.

Anmeld

30. november 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg må ærligt indrømme, at da jeg lige så indlægget første gang tænkte jeg at du var pisse dum

- Men kan jo se nu, at det bare var en formuleringssag

jeg tog en test lige efter min kæreste var taget på arbejde, og da der så stod GRAVID på den (en clearblue digital) tog jeg et billede af den og sendte det til ham.. Han ringede til mig og var helt ude af den - af glæde håber jeg

Familien fik det af vide ikke ret lang tid efter, først hans forældre hvor han stod ved siden af sin mor og sagde "Hov forresten..... Er du gammel nok til at blive farmor!?" Også tuuuudede hun jo

Mine forældre fik det af vide dagen efter - og der fortalte jeg jo så at jeg havde det rigtig dårligt og sådan og så dum som min mor er spurgte hun hvorfor - jamen det er jo så fordi du skal være mormor sagde jeg så.. Også tudede hun ligeså meget som min kærestes mor

Derefter fik familien det af vide sådan lidt hen af vejen, nu er jeg 26+1 og vi stortrives

Anmeld

30. november 2012

LR85

Anonym skriver:

Godt. Tænkte også det vat lidt mærkeligt a holde det hemmeligt for manden. 

Manden sagde jeg det selvfølgelig til med det samme, og ringede også begge gange til min mir, søster, bror og tætteste veninder med det samme. Selvfølgelig ville jeg dele min glæde og også mon sorg hvis jeg skulle abortere. Det er jo der man har brug for støtte og a snakke med sin familie. Jeg har aldrig forstået hvorfor det skulle være hemmeligt. 

Anmeld

30. november 2012

Mom2

Anonym skriver:

Hva synes i?

Jeg ringede til manden og sagde "der er sgu to streger!" manden troede selvfølgelig jeg havde lavet streger på bilen, så måtte lige fortælle at den havde det fint, at det var testen der havde to streger!

Vi fortalte vores familie det dagen efter, da lægen også havde testet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.