Anonym skriver:
Nej hov har vist liige fået formuleret mig forkert 
Jeg ville gerne høre hvordan i delte nyheden med jeres mand, OG så hvornår i delte den med ANDRE? Det var sådan der sku spørges 
Jeg må ærligt indrømme, at da jeg lige så indlægget første gang tænkte jeg at du var pisse dum 
- Men kan jo se nu, at det bare var en formuleringssag 
jeg tog en test lige efter min kæreste var taget på arbejde, og da der så stod GRAVID på den (en clearblue digital) tog jeg et billede af den og sendte det til ham.. Han ringede til mig og var helt ude af den - af glæde håber jeg 
Familien fik det af vide ikke ret lang tid efter, først hans forældre hvor han stod ved siden af sin mor og sagde "Hov forresten..... Er du gammel nok til at blive farmor!?" Også tuuuudede hun jo 
Mine forældre fik det af vide dagen efter - og der fortalte jeg jo så at jeg havde det rigtig dårligt og sådan og så dum som min mor er spurgte hun hvorfor - jamen det er jo så fordi du skal være mormor sagde jeg så.. Også tudede hun ligeså meget som min kærestes mor 
Derefter fik familien det af vide sådan lidt hen af vejen, nu er jeg 26+1 og vi stortrives 
Anmeld