Amandas-mor skriver:
Som mange andre skriver, så siger Sundhedsstyrelsen at de må sove ude til -10 grader. Men i mine øjne er det virkelig alt for koldt at sove ude når det fryser så meget. Jeg lader ikke min datter sove ude hvis det fryser mere end max -5 grader. Hvis chill faktoren er lavere tager jeg også højde for det. Jeg tænker altid på det sådan, at hvis jeg ikke selv ville bryde mig om at ligge udenfor, så skal hun heller ikke. Derfor ligger hun fx heller ikke udenfor når det er hedebølge, fordi hendes værelse er meget køligere om sommeren.
Ud over varmt nok tøj, så er det min erfaring at det er vigtigt at sørge for at de får smurt kinder og næsetip og området som sutten dækker ind i creme inden de kommer ud. Vi bruger Apotekets Babysalve som er virkelig god og billig 
EDIT: Nå ja og så er der tricket med lige at ligge dynen ovenpå radiatoren et kvarters tid før barnet puttes ud. Så får de en dejlig varm dyne om sig.
Jamen sådan tænker jeg faktisk også, men det er svært, da jeg er MEGET kuldeskær og han er forholdsvis varm så det er ikke så nemt at sammenligne jo...
Havde faktisk ikke tænkt med det med at smøre ham ind i creme.. Må nok hellere få fat i noget...
Anmeld