Hvor længe lader I dem sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Masig

Nu hvor vejret begynder at blive temmelig koldt, så er jeg lidt i tvivl om hvor længe han må ligge ude i barnevognen. Hvornår tager I jeres ind og lader dem sove inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

kekp

Mener at de må sove ude indtil temperaturen når -10 grader.

Så der det bare om at pakke dem godt ind

Anmeld

30. november 2012

Masig

kekp skriver:

Mener at de må sove ude indtil temperaturen når -10 grader.

Så der det bare om at pakke dem godt ind

Ok... Min læge sagde nemlig at han slet ikke måtte sove ude i frostvejr, men har også hørt det med de -10 grader... Men ja så er det lige det med hvor meget tøj de skal have på jo...

Anmeld

30. november 2012

christina92

Masig skriver:

Ok... Min læge sagde nemlig at han slet ikke måtte sove ude i frostvejr, men har også hørt det med de -10 grader... Men ja så er det lige det med hvor meget tøj de skal have på jo...

Det er -10 uden vind  så blæser det lidt skal du tage højde for chill faktor

Anmeld

30. november 2012

kekp

Masig skriver:

Min sundhedsplejerske sagde til mig, da jeg fik min søn i januar, hvor det bare var rigtig koldt, at han måtte komme ud indtil det var koldere end -10 grader. Men ja det er svært hvor meget man skal give dem på.

Min sover i drømmepose og nu her ligger han i den med strømpebukser, trøje, en varm trøje udenover, hue og vanter

Anmeld

30. november 2012

Masig

christina92 skriver:

Det er -10 uden vind  så blæser det lidt skal du tage højde for chill faktor

Jeps.. Jeg tror bare jeg tager ham ind når vi når -grader... Så er jeg da på den sikre side...

Anmeld

30. november 2012

Masig

kekp skriver:

Min sundhedsplejerske sagde til mig, da jeg fik min søn i januar, hvor det bare var rigtig koldt, at han måtte komme ud indtil det var koldere end -10 grader. Men ja det er svært hvor meget man skal give dem på.

Min sover i drømmepose og nu her ligger han i den med strømpebukser, trøje, en varm trøje udenover, hue og vanter

Ok... Min sover i bukser, strømper, futter, langærmet body, strikvest og en sovedragt og hue... Og dynen godt op omkring ørerne

Anmeld

30. november 2012

kekp

Masig skriver:

Ok... Min sover i bukser, strømper, futter, langærmet body, strikvest og en sovedragt og hue... Og dynen godt op omkring ørerne

Det lyder dejlig lunt

Anmeld

30. november 2012

christina92

Masig skriver:

Jeps.. Jeg tror bare jeg tager ham ind når vi når -grader... Så er jeg da på den sikre side...

Kan jeg godt forstå, tror heller ikke vi når mere end -2--3 fr carolina kommer ind. musen vejer jo ikke engan 5 kg endnu

Anmeld

30. november 2012

Masig

kekp skriver:

Det lyder dejlig lunt

Det tænker jeg også.. Det håber jeg da, går jo ikke han fryser... Og så står han i læ derude også, og der er både det der barnevognsdækken og regnslag på, så der burde ikke være meget vind og kulde dernede... Men det er jo aldrig til at vide, de ligger jo ret stille så ved ikke om de kan komme til at fryse alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.