Hvordan med navlepiercing? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Guldimaven

Min blev mega grim, og den startede en masse strækmærker!  Fra den fik den farve som du kan se på billedet blev den bare grimmere og grimmere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Guldimaven

Prøver lige med billedet igen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2012

Mom2

Karla skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt i tvivl om dette ligger korrekt, men håber I kan give mig nogle svar.

Jeg fik da jeg var 16 lavet en navlepiercing. Havde ingen problemer med den, den var aldrig rød eller betændt på nogen måde. Jeg valgte så at tage den ud da jeg var 18, da jeg havde hørt nogle "skrækhistorier" om det at have navlepiercing og være gravid. Det er nu over 2 år siden jeg tog den ud, men den er stadig ikke vokset helt sammen. Der er ikke hul hele vejen igennem, men der er hul i hver ende, så det kun er på midten inde i hullet der er noget der er vokset sammen. Tænker tit på, hvordan det så vil blive, når det engang lykkes mig at blive gravid. Vil hullet udvide sig og blive grimt, eller vil det ikke have nogen betydning?

Hvordan blev jeres under graviditeten? Og havde I den i mens i var gravide eller hvordan og hvorledes?

Jeg har fået nogle små strækmærker over hullet og så er den vokset en smule sammen i midten, da jeg tog den ud, fordi den ikke må sidde i til scanninger og så fordi hun lå så jeg havde et stort tryk på navlen og den derfor var hårdt presset..

Anmeld

29. november 2012

Karla

Lahn11 skriver:

ja okay, så hurtig heler min hud ikke kan stadig få min igennem, (7 måneder siden den røg ud) 

men betændelse har jeg aldrig haft problemer med, kun at det gjorde ondt da maven blev for udspilet  

og strækmærker selvf. 

Jeg ved heller ikke lige helt, hvorfor det gik så hurtigt

Kunne godt forestille mig det ville gøre meget ondt, når maven udspiles sådan.

Anmeld

29. november 2012

Karla

Guldimaven skriver:

Prøver lige med billedet igen. 

Øv hvor surt

Havde du den i, mens du var gravid?
Det er træls det kan gå hen og blive et problem. Det tænkte jeg slet ikke over, da jeg fik den lavet.

Anmeld

29. november 2012

Karla

Christina9870 skriver:

Jeg har fået nogle små strækmærker over hullet og så er den vokset en smule sammen i midten, da jeg tog den ud, fordi den ikke må sidde i til scanninger og så fordi hun lå så jeg havde et stort tryk på navlen og den derfor var hårdt presset..

Okay, tusind tak for svar

Anmeld

29. november 2012

Guldimaven

Karla skriver:

Øv hvor surt

Havde du den i, mens du var gravid?
Det er træls det kan gå hen og blive et problem. Det tænkte jeg slet ikke over, da jeg fik den lavet.

Nej, det havde jeg ikke. og nej ligesom dig tænkte jeg slet heller ikke på en fremtidig graviditet da jeg fik min som 13 årig. 

Anmeld

29. november 2012

Karla

Guldimaven skriver:

Nej, det havde jeg ikke. og nej ligesom dig tænkte jeg slet heller ikke på en fremtidig graviditet da jeg fik min som 13 årig. 

Okay, hvor længe før du blev gravid tog du den ud?
Nej, selvom jeg først fik den som 16årig tænkte jeg heller ikke på det. Der ville jeg bare have den

Anmeld

29. november 2012

Guldimaven

Karla skriver:

Okay, hvor længe før du blev gravid tog du den ud?
Nej, selvom jeg først fik den som 16årig tænkte jeg heller ikke på det. Der ville jeg bare have den

Jeg tog den ud i uge 20, men der var der heller ingen mave at se endnu. 

Anmeld

29. november 2012

Karla

Guldimaven skriver:

Jeg tog den ud i uge 20, men der var der heller ingen mave at se endnu. 

Okay, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.