Hvordan med navlepiercing? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.250 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Karla

Hej piger.

Jeg er lidt i tvivl om dette ligger korrekt, men håber I kan give mig nogle svar.

Jeg fik da jeg var 16 lavet en navlepiercing. Havde ingen problemer med den, den var aldrig rød eller betændt på nogen måde. Jeg valgte så at tage den ud da jeg var 18, da jeg havde hørt nogle "skrækhistorier" om det at have navlepiercing og være gravid. Det er nu over 2 år siden jeg tog den ud, men den er stadig ikke vokset helt sammen. Der er ikke hul hele vejen igennem, men der er hul i hver ende, så det kun er på midten inde i hullet der er noget der er vokset sammen. Tænker tit på, hvordan det så vil blive, når det engang lykkes mig at blive gravid. Vil hullet udvide sig og blive grimt, eller vil det ikke have nogen betydning?

Hvordan blev jeres under graviditeten? Og havde I den i mens i var gravide eller hvordan og hvorledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

mortilnoahogmelina

Altså mit er ikke udviet her efter 2 graviditeter . DEsværre fik jeg et lille strækmærke over hullet her 2 gang . Man kan se det kommer inden fra hullet af ..

Anmeld

29. november 2012

Leyla94

Karla skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt i tvivl om dette ligger korrekt, men håber I kan give mig nogle svar.

Jeg fik da jeg var 16 lavet en navlepiercing. Havde ingen problemer med den, den var aldrig rød eller betændt på nogen måde. Jeg valgte så at tage den ud da jeg var 18, da jeg havde hørt nogle "skrækhistorier" om det at have navlepiercing og være gravid. Det er nu over 2 år siden jeg tog den ud, men den er stadig ikke vokset helt sammen. Der er ikke hul hele vejen igennem, men der er hul i hver ende, så det kun er på midten inde i hullet der er noget der er vokset sammen. Tænker tit på, hvordan det så vil blive, når det engang lykkes mig at blive gravid. Vil hullet udvide sig og blive grimt, eller vil det ikke have nogen betydning?

Hvordan blev jeres under graviditeten? Og havde I den i mens i var gravide eller hvordan og hvorledes?

Jeg er knap kun lige 6+ men jeg har haft min navlepiercing siden jeg var 15år og jeg har ikke tænkt mig at tage den ud hele graviditeten igennem, tja måske når jeg har termin så vil jeg tage den ud bare kun den dag.

Jeg har ikke oplevet nogen problemer, jeg har det helt fint.

Jeg kender en der har haft den hele graviditeten igennem også til hendes terminsdag. Hun har heller ingen problemer haft.

Hvad er det da for nogen historie du har hørt?

Stort

Anmeld

29. november 2012

Mi&Mi

Hej piger.

Mit ligner også sig selv efter to graviditeter, så det behøver ikke at blive grimt

Anmeld

29. november 2012

christina92

Karla skriver:

Hej piger.

Jeg har fået et meget lille strækmærke på ca. 0,5 cm lige ved hullet, men ellers er der ikke sket noget med den

Anmeld

29. november 2012

christina92

Rose22 skriver:

Jeg er knap kun lige 6+ men jeg har haft min navlepiercing siden jeg var 15år og jeg har ikke tænkt mig at tage den ud hele graviditeten igennem, tja måske når jeg har termin så vil jeg tage den ud bare kun den dag.

Jeg kender en der har haft den hele graviditeten igennem også til hendes terminsdag. Hun har heller ingen problemer haft.

Stort

Du skal bare være opmærksom på at det godt kan blive et problem. din mave bliver spændt på en helt anden måde og det kan komme til at gøre rigtig rundt i din piercing. ligesom at det hul den sidder i bliver klemt.

Jeg vil råde dig til at tage den ud når du begynder at blive tyk, jeg tog min ud da jeg var omkring 23 uger henne, og jeg var ikke voldsom stor alligevel var den meget svær og få ud og jeg er RIGTIG glad for jeg ikke ventede længere.

Jeg har ingen problemer haft med at få den i efterfølgende.

Anmeld

29. november 2012

Karla

Mortil2tiloktober skriver:

Altså mit er ikke udviet her efter 2 graviditeter . DEsværre fik jeg et lille strækmærke over hullet her 2 gang . Man kan se det kommer inden fra hullet af ..

Okay tak for svar.
Har du haft den i, mens du var gravid?

Anmeld

29. november 2012

Karla

Rose22 skriver:

Stort

Okay, jeg fortryder også nogle gange jeg har taget den ud. Var rigtig glad for den.

Jeg har hørt om en, hvor den satte sig fast, så hullet ligesom blev revet op, da den skulle ud.
Min moster fik mange komplikationer med hendes, og den blev rigtig grim, fordi det gik så meget betændelse i den.
Blev helt bange da jeg hørte det

Anmeld

29. november 2012

Karla

simone91 skriver:

Mit ligner også sig selv efter to graviditeter, så det behøver ikke at blive grimt

Okay, tak for svar. Havde du piercingen i mens du var gravid? Og kan du stadig have den i efter graviditet?

Anmeld

29. november 2012

Karla

christina92 skriver:

Jeg har fået et meget lille strækmærke på ca. 0,5 cm lige ved hullet, men ellers er der ikke sket noget med den

Okay, tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.