Hvad gør i med maden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

malliebooh

Lahn11 skriver:

meget men ih hvor er det dejligt at den er væk nu  

glæd dig, det er først bagefter man virkelig nyder graviditeten  

2. trimester er SÅ HYGGELIGT 

Hehe super, der er man vel heller ikke så nervøs mere med hensyn til abort risikoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

baby012

malliebooh skriver:

Hehe super, der er man vel heller ikke så nervøs mere med hensyn til abort risikoen

altså, nu er jeg gravid for anden gang, og jeg har ærlig talt ikke været rolig mht. abort på noget tidspunkt i graviditeten, med min datter var jeg bange for at miste hende helt til jeg lå med en baby i armene som ammede og trak vejret, og det tror jeg også jeg er med ham her 

men det er vist meget normelt med det "beskytter gen" vi kvinder har mht. vores elskede baby.. 

men selvfølgdig sker der ikke noget er sikker på at både min og din baby bliver der hvor de skal helt til vi ikke vil have de er der mere og så går og venter MEGET utålmodigt på dem 

Anmeld

29. november 2012

miig1989

malliebooh skriver:

Ja, jeg tror det skal være noget som ikke er så tungt i maven. :s

Hehe nej måske ikke .. Men det var det jeg kunne spise uden at kaste op :p

Anmeld

29. november 2012

bubba

malliebooh skriver:

Puh ja, det er bare så ubehageligt

Ja, helt sikkert :-) havde det også sådan at de første par måneder skulle bare overstås

Anmeld

29. november 2012

malliebooh

Lahn11 skriver:

altså, nu er jeg gravid for anden gang, og jeg har ærlig talt ikke været rolig mht. abort på noget tidspunkt i graviditeten, med min datter var jeg bange for at miste hende helt til jeg lå med en baby i armene som ammede og trak vejret, og det tror jeg også jeg er med ham her 

men det er vist meget normelt med det "beskytter gen" vi kvinder har mht. vores elskede baby.. 

men selvfølgdig sker der ikke noget er sikker på at både min og din baby bliver der hvor de skal helt til vi ikke vil have de er der mere og så går og venter MEGET utålmodigt på dem 

Hehe ja da

Anmeld

29. november 2012

malliebooh

miig1989 skriver:

Hehe nej måske ikke .. Men det var det jeg kunne spise uden at kaste op :p

hehe okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.