livmorderhalskræft vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lusi skriver:

Fik min 2. i tirsdags.. Har stadig sindsygt ondt i armen, men da hellere dét end kræft.. Rigtig surt for dem, der ik kan få den.. Min søster er én af dem
Eller jo i kan vel godt få den, men hvem har lige knap 4000.- til dem?

De koster 3000...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

FrkZier skriver:

Jeg kan desværre ikke nå det da jeg har termin 1.maj

Du kan også nå at få den !

Anmeld

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

Jeg kan ikke lig nåle men den er god at have i baghånden...

så jeg tog mig sammen og ja det tager jo max 2sek så er det overstået... og jeg har kun lidt undt i armen i 3-4 dage efter men ikke vildt ondt

Jeg tror stadig at jeg fra vælger den... er skæbnen at jeg skal rammes af den slags kræft, så er jeg allerede ramt ... Så hjælper en vaccine ikke.. Men jeg synes det er en fantastisk idé at den bliver en del at pigernes 12 års vaccine !

Anmeld

29. november 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Jeg tror stadig at jeg fra vælger den... er skæbnen at jeg skal rammes af den slags kræft, så er jeg allerede ramt ... Så hjælper en vaccine ikke.. Men jeg synes det er en fantastisk idé at den bliver en del at pigernes 12 års vaccine !

jaa det syntes jeg også....

uhh tør slet ikke tænke sådan håber jeg kan komme uden om den hvis det er

Anmeld

29. november 2012

Tøs85

AalborgPigen skriver:

Det tror jeg altså lige du skal følge op på.. Det er da noget fis at sige efter min mening !!

Ja synes også det er underligt, så følger op på det.. Vil bare heller ikke skifte læge af den grund kun.. Men vil altså have den vaccine..

Anmeld

29. november 2012

Tøs85

Miss-86 skriver:

Jeg fik mit første stik igår og snakkede med lægen omkring alt det der også graviditet og hun sagde ikke noget om, at man skulle påbegynde den inden udgangen af 2012..

http://www.hpvvaccination.dk/HPV.aspx prøv at kigge herinde, og hvis du ikke finder svaret, så kan du sende en mail til dem

Tak for linket.. Nu har jeg sent en mail til dem, så må jeg se hvad de siger til det..

Anmeld

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Tøs85 skriver:

Ja synes også det er underligt, så følger op på det.. Vil bare heller ikke skifte læge af den grund kun.. Men vil altså have den vaccine..

Hvis du VIL ha den SKAL du da også have den.. ! Så kan din læge ikk tillade sig den undskyldning...
Jeg var blot ved lægen pga spiral-tjek da hun nævnte vaccinen pga de faktisk pt ligger i overvejelse om at de vil ha fat i alle deres patienter fra 85 til 93 inden dec næste år..
Så din læges oplysning passer da ingensteder ind..

Anmeld

29. november 2012

Tøs85

LouiseVous skriver:

Du skal være i behandling inden dec'13 ergo du kan SAGTENS nå at får dem ! Skift læge...

Det er også sådan jeg læser det, men nu prøver jeg at kontakte nogen der nok ved mere om det.. Så må jeg jo skifte læge hvis det kun er hende der ikke vil starte i 2013.

Anmeld

29. november 2012

S.Maria

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Flok siger man skal ha dem alke 3 inden et år og det kan jeg da ikk nå

Du skal have dem alle tre inden for 6 mdr 

Anmeld

29. november 2012

Miss-86

Tøs85 skriver:

Tak for linket.. Nu har jeg sent en mail til dem, så må jeg se hvad de siger til det..

Det var så lidt.

Så kan du da få et helt korrekt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.