livmorderhalskræft vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Tøs85

Jeg kan åbenbart ikke nå at få den.. Har termin 19/12-12 og min læge siger at man SKAL være påbegyndt på den i 2012.. Det synes jeg ikke der står noget om på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, så blev sur på lægen.. Forstår ikke hvorfår, når jeg sagtens kan nå at få alle tre stik inden udgangen af 2013.. Øv!! Ville gerne have haft den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Lusi

Fik min 2. i tirsdags.. Har stadig sindsygt ondt i armen, men da hellere dét end kræft.. Rigtig surt for dem, der ik kan få den.. Min søster er én af dem
Eller jo i kan vel godt få den, men hvem har lige knap 4000.- til dem?

Anmeld

29. november 2012

Jemion

Jeg har fået det første  Men deT tog mig 4-5 mdr at tage mig sammen 

Anmeld

29. november 2012

Muffin_girl

Tøs85 skriver:

Jeg kan åbenbart ikke nå at få den.. Har termin 19/12-12 og min læge siger at man SKAL være påbegyndt på den i 2012.. Det synes jeg ikke der står noget om på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, så blev sur på lægen.. Forstår ikke hvorfår, når jeg sagtens kan nå at få alle tre stik inden udgangen af 2013.. Øv!! Ville gerne have haft den..

Det tror jeg altså lige du skal følge op på.. Det er da noget fis at sige efter min mening !!

Anmeld

29. november 2012

Miss-86

Peanut skriver:

Har prøvet at blive gravid længe, og hvis jeg skulle have den vaccine, skulle vi sætte PB på pause i 6 mdr. (mener jeg). Det er jeg ikke klar til.

Jeg har det lidt som dig - På den måde, at jeg har længe ville igang, men kæresten vil ikke, nu er han ved og være klar til at vi skal begynde til januar og derfor ville jeg heller ikke have den. For man må ikke blive gravid, mens man får den.

Men fik mit første stik igår, så må jeg se, om jeg bliver gravid imellemtiden, man må nemlig gerne får nr. 3 stik efter endt graviditet.. Såå

Anmeld

29. november 2012

Miss-86

Tøs85 skriver:

Jeg fik mit første stik igår og snakkede med lægen omkring alt det der også graviditet og hun sagde ikke noget om, at man skulle påbegynde den inden udgangen af 2012..

http://www.hpvvaccination.dk/HPV.aspx prøv at kigge herinde, og hvis du ikke finder svaret, så kan du sende en mail til dem

Anmeld

29. november 2012

Miss-86

Jemion skriver:

Jeg har fået det første  Men deT tog mig 4-5 mdr at tage mig sammen 

Det kan da ikke have taget dig 4-5 mdr. at tage dig sammen, den var først fratis fra d. 28 august

Anmeld

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MyBigWish skriver:

Skal man have fået alle 3 inden dec 2013?? 

Sådan som jeg forstod det på min læge, så skal man i 'behandlingen' inden dec'13 ...

Anmeld

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Flok siger man skal ha dem alke 3 inden et år og det kan jeg da ikk nå

Du får den førdte så snart du har født, andet stik 2mdr og efter og 3. 4 mdr efter første, Det kan du da sagtens nå...

Anmeld

29. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Tøs85 skriver:

Du skal være i behandling inden dec'13 ergo du kan SAGTENS nå at får dem ! Skift læge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.