18+0 og billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

FrkZier

M (: skriver:

Hahaha, arg, så galt går det nok ikke  

haha det håber jeg da virkelig ikke :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Mi&Mi

FrkZier skriver:

som tiden dog går - så ramte jeg 18+0

maven vokser derud af, og supermanden derinde sparker efterhånden næsten hver eneste dag

min iskiasnerve er stadig ved at tage livet af mig - men det ændre sig jo nok ikke

Fin mave
Har du prøvet at få massage der hvor smerten fra nerven sidder? Havde også iskias nerven i klemme i min første graviditet, humpede rundt som jeg ved ikke hvad, og jeg var så heldig at have en moster der vidste lige hvor der skulle trykkes og masseres, det gjorde hammer hammer ondt, og fik et kæmpe blåt mærke af det men det var det værd, for smerten forsvandt faktisk helt, virkelig en lettelse

Anmeld

28. november 2012

FrkZier

simone91 skriver:

Fin mave
Har du prøvet at få massage der hvor smerten fra nerven sidder? Havde også iskias nerven i klemme i min første graviditet, humpede rundt som jeg ved ikke hvad, og jeg var så heldig at have en moster der vidste lige hvor der skulle trykkes og masseres, det gjorde hammer hammer ondt, og fik et kæmpe blåt mærke af det men det var det værd, for smerten forsvandt faktisk helt, virkelig en lettelse

tak

ja det har jeg prøvet, har prøvet alt efterhånden - der er bare intet der virker, den sidder virkelig virkelig godt fast

Anmeld

28. november 2012

Mi&Mi

FrkZier skriver:

tak

ja det har jeg prøvet, har prøvet alt efterhånden - der er bare intet der virker, den sidder virkelig virkelig godt fast

Øv bøv
Og min satte sig endda kun fast i uge 36, og der synes jeg der var længe tilbage..
Håber du finder et eller andet der kan hjælpe dig

Anmeld

28. november 2012

FrkZier

simone91 skriver:

Øv bøv
Og min satte sig endda kun fast i uge 36, og der synes jeg der var længe tilbage..
Håber du finder et eller andet der kan hjælpe dig

jeg har haft det siden 8+

Anmeld

28. november 2012

christina92

FrkZier skriver:

ja lillebrøster - lille bror/søster

hehe ja det ville jo være det mest 'fornuftige' men nu må vi se om i kan vente

Tænkte nok det var det du mente  Vi skal hvertfald have en eller to lillebrøster  

kæresten mener endda det allerede skal være om et årstid vi prøver igen..meeeen mon ikke det er lige tidlig nok

Anmeld

28. november 2012

Mi&Mi

FrkZier skriver:

jeg har haft det siden 8+

Hold da op det var godt nok tidligt

Anmeld

28. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

maven vokser derud af, og supermanden derinde sparker efterhånden næsten hver eneste dag

min iskiasnerve er stadig ved at tage livet af mig - men det ændre sig jo nok ikke

Så fin du er  

Anmeld

28. november 2012

mommy1991

FrkZier skriver:

Ih, hvor er du fin  

Men, øv med din iskiasnerve!!! 

herfra!

Anmeld

28. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Må jeg ikke godt være vidne til hvis du sidder fast i togdøren og M (: vil trille dig ned af bakken? 

Smuk mave! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.