18+0 og billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Det kan jeg godt forstå. 

Kan heller ikke forstå jeg allerede er i uge 27!! Tiden går så stærkt så det er bare om at nyde det .. Skønt du er begyndt at mærke lillemanden, er det bare ikke en helt fantastisk følelse!?

det helt sindsygt, men på den gode måde hehe

jo det rigtig dejligt, men har ikke helt vænnet mig til det, bliver stadig lidt forskrækket når han sparker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

christina92

FrkZier skriver:

nu tør jeg ikke ligge hånd på mere, fordi han skal jo ikke stoppe med at sparke vel

men jo hårdere han sparker med tiden, bliver det vel også sværere at undgå og mærke det

hehe nej det kan jeg godt se

Og jow det bliver meget nemmere, til sidst kan du sikkert se det uden på maven!  Uhh glæd dig det er så fantastisk at mærke ham sparke på din hånd, man føler virkelig man har en kontakt med dem og de forstår hvem man er  Uhh man kommer helt til at savne sin store mave! Men hey, så skal jeg bare gå ud og lure i barnevognen

Anmeld

28. november 2012

FrkZier

christina92 skriver:

hehe nej det kan jeg godt se

Og jow det bliver meget nemmere, til sidst kan du sikkert se det uden på maven!  Uhh glæd dig det er så fantastisk at mærke ham sparke på din hånd, man føler virkelig man har en kontakt med dem og de forstår hvem man er  Uhh man kommer helt til at savne sin store mave! Men hey, så skal jeg bare gå ud og lure i barnevognen

glæder mig også bare til MD i næste uge, synes det en evighed siden jeg har set ham - men det jo faktisk kun 4 uger siden

bliver så rart når andreas også kan mærke at supermanden sparker, han føler sig lidt udenfor lige pt

haha i må bare lave en lillebrøster

Anmeld

28. november 2012

Ayasmor

Hold da op tiden flyver.. Synes det går rigtig stærkt lige nu med din mave, og det kan ses at den ændre form og går højere op Dejligt med daglige spark derinde fra, der er bare ikke noget bedre

Anmeld

28. november 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Hold da op tiden flyver.. Synes det går rigtig stærkt lige nu med din mave, og det kan ses at den ændre form og går højere op Dejligt med daglige spark derinde fra, der er bare ikke noget bedre

tror den vokser hver dag efterhånden :p - men den er blevet mere rund, og er ikke kun stor nede under navlen mere, det dejligt, så ser den mere gravid ud end bare lidt for meget vinterflæsk

det rigtig dejligt at mærke spark ofte nu

Anmeld

28. november 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

tror den vokser hver dag efterhånden :p - men den er blevet mere rund, og er ikke kun stor nede under navlen mere, det dejligt, så ser den mere gravid ud end bare lidt for meget vinterflæsk

det rigtig dejligt at mærke spark ofte nu

Hihi, så er det ikke kun mig der bilder mig selv det ind, for ligepræcis den rundere form og hvor rundingen sidder på maven er de ændringer jeg bed mærke i Jeg savner det nu også

Anmeld

28. november 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Hihi, så er det ikke kun mig der bilder mig selv det ind, for ligepræcis den rundere form og hvor rundingen sidder på maven er de ændringer jeg bed mærke i Jeg savner det nu også

i så fald, er vi to der bilder os det ind

Anmeld

28. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

som tiden dog går - så ramte jeg 18+0

maven vokser derud af, og supermanden derinde sparker efterhånden næsten hver eneste dag

min iskiasnerve er stadig ved at tage livet af mig - men det ændre sig jo nok ikke

Iiih, du er bare så fin! Og fører vist stadig

Anmeld

28. november 2012

FrkZier

M (: skriver:

Iiih, du er bare så fin! Og fører vist stadig

taak smukke
min mave holder sikkert snart pause, og så overhæler du mig

Anmeld

28. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

taak smukke
min mave holder sikkert snart pause, og så overhæler du mig

Haha, eller også skal du bare have en større babybule end mig Er målet, at du skal være nemmere at hoppe over end at gå uden om? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.