Hvornår må baby komme med ud og gå tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

jeanett80

LevisMor skriver:

Der er jeg enig... min sp sagde at lungerne ikke var helt udviklede til sådan et vejr, så hun foreslog at vi ventede 14 dages tid 

Jeg er også sikker på at der er noget ang vejret og lunger. Men kan ikke huske det 100 %

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Stjerneskud

Jeg fik at vide da jeg fik min første at han måtte sove ude helt fra start. Men ikke i meget tæt tåge. Jeg ved selvfølgelig ikke om der er lavet ændringer på det område siden da. Det er 9 år siden jeg fik ham.

Men hvis barnet har det godt og vejret er til det tror jeg ikke det er et problem at tage den lille med i barnevognen.

Anmeld

28. november 2012

christina92

TeamRocket skriver:

Ja her går jeg jo glad gravid rundt og drømmer om igen at kunne lufte hunde og mig selv for den sags skyld. Men er der nogen retningslinjer for hvornår man må pakke baby i vognen og gå en tur? :-)

Så længe bebs er over 3 kg. er der ingen retningslinjer og de må gerne komme med ud og gå og stå ude og sove.

Carolina vejede 2810 ved fødslen og 2600 da vi kom hjem, vi måtte gå en kort tur med hende, men det var også det. efter de 3 kg. måtte hun både stå ude og sove og komme med på længere gåture

Anmeld

28. november 2012

Ciss

Jeg fik besked på, at så længe baby er frisk og rask og det er varmere en 10 minusgrader og ikke direkte kuling, så er det bare at slå sig løs med gåturer, men at man skal følge med, så babyen ikke får det for varmt. En finger i nakken er god at kontrollere med.

SP'en sagde, at i løbet af 20 år, havde hun kun én gang oplevet en baby, som blev for kold i vognen. Alle har en tendens til at overbeskytte den anden vej, men det skal man lige holde øje med, og så også huske, at babyer er forskellige som alle andre, så selvom naboens baby har behov for et ekstra tæppe er det ikke sikkert at din har det.

God tur!

Anmeld

1. december 2012

morethanperfect

TeamRocket skriver:

Ja her går jeg jo glad gravid rundt og drømmer om igen at kunne lufte hunde og mig selv for den sags skyld. Men er der nogen retningslinjer for hvornår man må pakke baby i vognen og gå en tur? :-)

Hvis det er under 10 minus grader må de ikke komme ud , men ellers må de komme ud når de er 1 dag .. 

Anmeld

1. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

An&Jo skriver:

Hvis baby er over 3kg må du gøre det fra dag 1, men der er vidst nogle retningslinier hvis det er under 3 kg..

Lige hva jeg sku til at skrive

Anmeld

1. december 2012

Misscbn

TeamRocket skriver:

Jeg var ude dagen efter vi kom hjem fra hospitalet, der var jeg en tur i bilka :O

men hold nu op det gør jeg ALDRIG mere har ik haft SÅ ondt i hele mit underliv før

jeg blev nød til at sætte mig ned flere gange hehe men ud det skulle jeg jo så start med en lille tur

Anmeld

1. december 2012

LR85

Ville bare vente til sundhedsplejersken har været der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.