Hvornår må baby komme med ud og gå tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.959 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. november 2012

TeamRocket

Ja her går jeg jo glad gravid rundt og drømmer om igen at kunne lufte hunde og mig selv for den sags skyld. Men er der nogen retningslinjer for hvornår man må pakke baby i vognen og gå en tur? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Maja_4000

Det må du da fra dag 1 ?

Anmeld

28. november 2012

Gardenia

TeamRocket skriver:

Ja her går jeg jo glad gravid rundt og drømmer om igen at kunne lufte hunde og mig selv for den sags skyld. Men er der nogen retningslinjer for hvornår man må pakke baby i vognen og gå en tur? :-)

Her var han med ude dagen efter de havde løsladt mig fra patienthospitalet, bliver skør af ikke at få mit luft

Han blev pakket godt ind, i liften og med fluenet på (han er fra juni 2010) barnevognen og så gik vi..

Anmeld

28. november 2012

An&Jo

Hvis baby er over 3kg må du gøre det fra dag 1, men der er vidst nogle retningslinier hvis det er under 3 kg..

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

Er der ikke noget med, at man skal være lidt mere varsom når der er frost og noget, eller er det kun noget med, at de ikke må sove udenfor til at starte på?

Jeg ved det ikke, synes bare der er et eller andet! Tror dog ikke at der sker noget ved en gåtur med hundene

Anmeld

28. november 2012

nielsen80

TeamRocket skriver:

Vi fik afvide, vi måtte når baby var i trivsel(altså var begyndt at tage på efter fødsel) hvis ellers alt var gået godt.

Anmeld

28. november 2012

Levi&LilysMor

tarkoflen skriver:

Er der ikke noget med, at man skal være lidt mere varsom når der er frost og noget, eller er det kun noget med, at de ikke må sove udenfor til at starte på?

Jeg ved det ikke, synes bare der er et eller andet! Tror dog ikke at der sker noget ved en gåtur med hundene

Der er jeg enig... min sp sagde at lungerne ikke var helt udviklede til sådan et vejr, så hun foreslog at vi ventede 14 dages tid 

Anmeld

28. november 2012

TeamRocket

LevisMor skriver:

Der er jeg enig... min sp sagde at lungerne ikke var helt udviklede til sådan et vejr, så hun foreslog at vi ventede 14 dages tid 

Hold da op det var længe, men selfølgelig kommer baby i første række.

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

TeamRocket skriver:

Hold da op det var længe, men selfølgelig kommer baby i første række.

Hvis farmand har barsel i de første 14 dage, kan du jo sagtens gå med hundene alligevel og så hygger han med baby så får du alligevel lidt luft, og når hans barsel så er ovre, så kan du trille løs med barnevognen

Anmeld

28. november 2012

Princesspigen

TeamRocket skriver:

vores lille casandra var 1 uge gammel da vi gik tur men det var sådan tilfældigt fordi vi sku til tjæk på hospitalet osv så passede det hele sammen..

men vil os sige fra dag 1 af.. men har vidst hørt de helst ikke må sove ude de første uger (men om det passer ved jeg ikke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.