Isofix - har vi overset noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Miss Church

Pylle3 skriver:

Uha - det er 6 år siden men kæresten mener han gav 500 for beslagene.

Han eftermonterede dem selv. Han er bankmand så man behøver ikke en prof for at få dem sat i

Fantastisk! Min kæreste er smed, så det kan han vel selv finde ud af Ellers siger jeg bare til ham, at det er så nemt at en bankmand kan 

Tak for hjælpen. De skal da helt sikkert monteres til vores tøser så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

De3Guldklumper

Miss Church skriver:

Fantastisk! Min kæreste er smed, så det kan han vel selv finde ud af Ellers siger jeg bare til ham, at det er så nemt at en bankmand kan 

Tak for hjælpen. De skal da helt sikkert monteres til vores tøser så!

Haha ja gør det. Eller ti tommelfingre så det burde han kunne klare.

Anmeld

27. november 2012

frkrbj

Satans skriver:

det har jeg ikke lige tjekket endnu, men håber det godtnok var den på tilbud, men det er stadig spildte penge hvis den ikke kan byttes så vidst jeg husker havde jeg 14 dages returret, og de er overskredet.. men må lige få tjekket helt op på det imorgen

håber det lykkedes.. og hvis i køber en anden/ selemonteret, kunne det være de var til at handle med..

Anmeld

27. november 2012

Satans

frkrbj skriver:

håber det lykkedes.. og hvis i køber en anden/ selemonteret, kunne det være de var til at handle med..

muligvis

men hvis vi kan montere et par beslag indenfor en rimelig pris, så tror jeg at det bliver løsningen autostolene med isofix får rigtig gode anmeldelser, så vi vil helst holde os til den vi har

Anmeld

27. november 2012

frkrbj

Satans skriver:

muligvis

men hvis vi kan montere et par beslag indenfor en rimelig pris, så tror jeg at det bliver løsningen autostolene med isofix får rigtig gode anmeldelser, så vi vil helst holde os til den vi har

vi havde den også her til sidst, simpelthen så godt og nemt

Anmeld

28. november 2012

Satans

Pylle3 skriver:

Uha - det er 6 år siden men kæresten mener han gav 500 for beslagene.

Han eftermonterede dem selv. Han er bankmand så man behøver ikke en prof for at få dem sat i

Jeg har søgt lidt på nettet med syntes ikke at jeg kan finde de beslag

Du kan vel ikke huske hvor i købte dem, og om det var Isofix-beslag, eller bare en slags beslag ?

Anmeld

28. november 2012

Lenats31

De metalbeslag der kaldes Isofix kan godt sidde meget dybt og være svære at komme til. Sædebetrækket på bagsædet kan dække over dem.

Jeg taler af (grum) erfaring - i og med at montering af autostole er mit sideerhverv.

Lad en hånd rende i revenen mellem ryglæn og sæde på begge ydersæder. Støder i på to U-formede metalbøjler har I isofix

er bilen fra starten af 2000 eller sidst i 1990erne er chancen for at den har det desværre meget lille. 

I 2014 eller 2015 SKAL alle biler der sælges fra ny af på det europæiske marked være udstyret med isofix 3-punkts-beslag.

Anmeld

28. november 2012

De3Guldklumper

Satans skriver:

Jeg har søgt lidt på nettet med syntes ikke at jeg kan finde de beslag

Du kan vel ikke huske hvor i købte dem, og om det var Isofix-beslag, eller bare en slags beslag ?

Vi købte dem ved en vw forhandler. Og det er isofix beslag

Anmeld

28. november 2012

Satans

Pylle3 skriver:

Vi købte dem ved en vw forhandler. Og det er isofix beslag

alletiders

tak for det

Anmeld

28. november 2012

Satans

Lenats31 skriver:

De metalbeslag der kaldes Isofix kan godt sidde meget dybt og være svære at komme til. Sædebetrækket på bagsædet kan dække over dem.

Jeg taler af (grum) erfaring - i og med at montering af autostole er mit sideerhverv.

Lad en hånd rende i revenen mellem ryglæn og sæde på begge ydersæder. Støder i på to U-formede metalbøjler har I isofix

er bilen fra starten af 2000 eller sidst i 1990erne er chancen for at den har det desværre meget lille. 

I 2014 eller 2015 SKAL alle biler der sælges fra ny af på det europæiske marked være udstyret med isofix 3-punkts-beslag.

det er en mitsubishi galant fra 98, så den har ikke indbygget isofix

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.