Isofix - har vi overset noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.155 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Satans

Jaa, manden og jeg var ude for at montere den dersens Isofix-base - og det ville bare slet slet ikke som vi ville..
Men ifølge monteringsvejledningen skulle der være nogle isofix-ankere i bilen, og det er der altså ikke i vores.. Det var egentlig derfor at vi valgte at der skulle en base med til autostolen, da vi troede at så var sættet komplet og lige til at montere..

Er det os der har misforstået det?

Hvis ja, kan man så eftermontere de der ankere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

frkrbj

I skal have isofix beslag i bilen. Ellers kan den ikke sidde der

Anmeld

27. november 2012

L&V

Satans skriver:

Jaa, manden og jeg var ude for at montere den dersens Isofix-base - og det ville bare slet slet ikke som vi ville..
Men ifølge monteringsvejledningen skulle der være nogle isofix-ankere i bilen, og det er der altså ikke i vores.. Det var egentlig derfor at vi valgte at der skulle en base med til autostolen, da vi troede at så var sættet komplet og lige til at montere..

Ja man kan jo ik sætte en isofix base i en bil uden isofix så ska man ha en selebase

Anmeld

27. november 2012

De3Guldklumper

Satans skriver:

Hvis jeres bil ikke er "født" med isofix kan basen ikke sættes fast. Isofixen er nem at finde eftersom den sidder der hvor ryg og sæde er sat sammen - inde bagved

Vi har eftermonteret det i vores men om man kan gøre det i alle biler ved jeg desværre ikke.

Anmeld

27. november 2012

Miss Church

Pylle3 skriver:

Hvis jeres bil ikke er "født" med isofix kan basen ikke sættes fast. Isofixen er nem at finde eftersom den sidder der hvor ryg og sæde er sat sammen - inde bagved

Vi har eftermonteret det i vores men om man kan gøre det i alle biler ved jeg desværre ikke.

Må jeg spørge hvor meget i gav for at få eftermonteret isofix-beslag? Vi har det nemlig desværre ikke i vores bil, men vi rigtig gerne have det

Anmeld

27. november 2012

Satans

Årh, øv altså..

Det havde vi misforstået.. Troede at hvis der var isofix i bilen, så behøvede man ikke basen. Og omvendt at hvis der ikke var isofix i bilen, så var basen nødvendigt ..

Hmm, må lige have undersøgt om det kan monteres i bilen, for ellers er vi da ved at have travlt med at finde ny autostol  Samt at have spildt penge på den vi har

Tak for hurtig svar til jer alle

Anmeld

27. november 2012

Satans

Miss Church skriver:

Må jeg spørge hvor meget i gav for at få eftermonteret isofix-beslag? Vi har det nemlig desværre ikke i vores bil, men vi rigtig gerne have det

Skulle selv til at spørge om det samme

Anmeld

27. november 2012

frkrbj

Satans skriver:

Skulle selv til at spørge om det samme

kan du ikke bytte den i butikken du har købt den i? Det er mega ærgeligt for jer, og mange penge ud af vinduet

Anmeld

27. november 2012

Satans

frkrbj skriver:

kan du ikke bytte den i butikken du har købt den i? Det er mega ærgeligt for jer, og mange penge ud af vinduet

det har jeg ikke lige tjekket endnu, men håber det godtnok var den på tilbud, men det er stadig spildte penge hvis den ikke kan byttes så vidst jeg husker havde jeg 14 dages returret, og de er overskredet.. men må lige få tjekket helt op på det imorgen

Anmeld

27. november 2012

De3Guldklumper

Miss Church skriver:

Uha - det er 6 år siden men kæresten mener han gav 500 for beslagene.

Han eftermonterede dem selv. Han er bankmand så man behøver ikke en prof for at få dem sat i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.