jeg har brug for jeres hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Kris89

Anonym skriver:

i følge de undersøgelser jeg har fået, er jeg i orden

jeg er på skole frem til feb'13, og fra feb til slut juni er jeg i klinik (praktik), sommerferie juli til september, bachelor opgave fra september til januar..

Hvis vi venter til Maj eller lign ville det passe med at jeg nåede at blive færdig med uddannelsen (hvis jeg bliver gravid i 1 forsøg)..

men det er bare så svært synes jeg, vi tænker næsten ikke på andet herhjemme <3

den er svær... meget...

jeg sidder selv lidt i samme situation (uden at det er det samme alligvel)

vi har prøvet at blive gravide i to år nu.. så kom vi endelig i behandling, men her de første to måneder kan manden ikke få fri, så vi må vente til januar... MEN hvis det lykkedes første gang i januar, er der risiko for at vi må aflyse brylluppet i september næste år.. jeg ved godt det kun er en måned eller to, men havde egentlig ikke regnet med at være tyk den dag jeg skulle ligne en prinsesse... så burde man jo vente til jah, maj, juni...

og lige nu når jeg sidder og skriver alt det ned har jeg svaret -

kom i gang hurtigst muligt..

hvem, ved om det lykkedes i første forsøg og gør det - ja så finder i nok ud af det

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Anonym trådstarter

hvor er i søde

jeg havde regnet med at svarene ville være noget andet - men jeg tror sku vi gør det

Anmeld

27. november 2012

Kris89

Anonym skriver:

hvor er i søde

jeg havde regnet med at svarene ville være noget andet - men jeg tror sku vi gør det

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

er du sygeplejerske?

er bare bange for at det vil blive hårdt hvis jeg skal skrive BA samtidig med jeg skal være på et andet modul.. men kunne jo evt skrive den i min sommerferie..

Nej er ikke sygeplejerske, men går på uni. Jeg havde termin 14. april og den skulle afleveres 25. maj. Så jeg sørgede bare for at den var færdig til min termin Men ved ikke hvordan det foregår på sygeplejerske-studiet. Men igen prøv at snak med studievejledningen. Det er garanteret ikke første gang, de har oplevet det

Anmeld

28. november 2012

Jenie

Gør det ! hvis i venter og der så går flere måneder vil det være en stor irritation for jer at i ikke begyndte noget før held og lykke herfra !

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

Har l ikke fået tilbudt ICSI behandling? Eller er der slet ikke noget at gøre?

Jeg tror jeg ville vente lidt, selvom det er et stort ønske! Mest ud fra den tanke, at hvis nu din graviditet ikke går som smurt...

Men det kommer også lidt an på, hvor meget du ville skulle tage om? Hvis du kun mangler et par måneder, skal du vel tage hele året om, skal du ikke?

Jeg tror der er ret stor forskel på, om man læser til sygeplejerske og skal i praktik eller man går på uni og kan lave bachelor samtidig med at man læser... Jeg har ikke prøvet nogle af delene, men så vidt jeg kan forstå på mine veninder er det ikke helt umuligt at skrive ved siden af studie på uni det er det selvfølgelig heller ikke når man er i praktik, men det er vel 37 timers arbejdsuge plus du skal skrive en praktikrapport?

Rigtig meget held og lykke med det hele ligegyldigt hvad du vælger er rigtigt for dig og din kæreste

Anmeld

28. november 2012

Stjerneskud

Jeg Synes du skal gå i gang. Hvis den kommer i første forsøg kan du tage orlov i stedet for at skrive bachelor og så lave ba'en bagefter. Jeg har selv læst til sygeplejerske og der var en fra min klasse der ville skrive ba'en i sommerferien og det kunne hun godt gøre, men hun kunne ikke få vejledning. Og den kan du altså ikke undvære. Du kan jo arbejde lidt med opgaven mens du er på barsel.

Jeg kendte også en der skrev sin bachelor lige efter hun havde født og det var også gået fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.