jeg har brug for jeres hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

Hej damer,

Det er sådan at manden slet ingen sædceller har, og vi derfor skal i behandling.. vi har været til samtale osv..

Jeg er i gang med at læse til sygeplejerske og er færdig om ca 1 år, og manden er færdig med sin uddannelse om 1 måned ca..

spørgsmålet er:

Da det jo slet ikke er sikkert vi bliver gravide i 1 forsøg, overvejer vi at starte i behandling (IUI) nu - ville det være dumt? for hvis nu jeg bliver gravid i 1 forsøg kan det lande sådan at jeg skal føde i min BA opgave..  Men man ved det jo ikke..

nu tænker i sikkert, at jeg bare kan vente til vi ved at jeg er færdig, men det er bare sådan at jeg har været skruk siden jeg var 17 (er 24 nu), og min kæreste er mindst lige så skruk og han vil helst ikke være alt for gammel forælder (han er 31)..

vi ved VIRKELIG ikke hvad vi skal gøre - vil i ikke komme med noget som kan hjælpe os lidt på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hej damer,

Det er sådan at manden slet ingen sædceller har, og vi derfor skal i behandling.. vi har været til samtale osv..

Jeg er i gang med at læse til sygeplejerske og er færdig om ca 1 år, og manden er færdig med sin uddannelse om 1 måned ca..

spørgsmålet er:

Da det jo slet ikke er sikkert vi bliver gravide i 1 forsøg, overvejer vi at starte i behandling (IUI) nu - ville det være dumt? for hvis nu jeg bliver gravid i 1 forsøg kan det lande sådan at jeg skal føde i min BA opgave..  Men man ved det jo ikke..

nu tænker i sikkert, at jeg bare kan vente til vi ved at jeg er færdig, men det er bare sådan at jeg har været skruk siden jeg var 17 (er 24 nu), og min kæreste er mindst lige så skruk og han vil helst ikke være alt for gammel forælder (han er 31)..

vi ved VIRKELIG ikke hvad vi skal gøre - vil i ikke komme med noget som kan hjælpe os lidt på vej?

Jeg ville gå igang med det samme. Det er jo også lidt ventetid på at kunne starte behandlingen, med mindre i har overstået alle undersøgelser.

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ville gå igang med det samme. Det er jo også lidt ventetid på at kunne starte behandlingen, med mindre i har overstået alle undersøgelser.

det er kun mig der skal igennem prøver, da vi skal bruge donorsød.., Men de mangler kun en blodprøve som jeg skal have taget i morgen formiddag, og derefter har de sagt til os at vi bare kan sige til når vi gerne vil starte på behandlingen..

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

ingen andre der vil kjomme med råd?

Anmeld

27. november 2012

Moar2011

jeg ville gå igang med det samme - for det kan gå tid og hvis i får den i første forsøg så finder i nok en løsning på det også

held og lykke

Anmeld

27. november 2012

Kris89

ved du om du er helt i orden..

altså 28 dages cyklus, ægløsning osv...

den er svær det kan jeg sagtens følge dig i..
jeg er ikke inde i det der med opgaver og generelt den uddannelse, men hvis i nu trækker den et par måneder eller et halvt år før i går igang er du så ude over din uddannelse, eller skal i trække den længere før der er styr på din uddannelse???

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

Gå i gang med det samme Jeg fødte selv min søn en måned inden jeg skulle aflevere min BA og jeg klarede det fint. Jeg arrangerede det således at jeg sørgede for at min opgave var skrevet færdig inden jeg fødte, således at det kun var den mundtlige eksamen jeg skulle tænke på

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

ved du om du er helt i orden..

altså 28 dages cyklus, ægløsning osv...

den er svær det kan jeg sagtens følge dig i..
jeg er ikke inde i det der med opgaver og generelt den uddannelse, men hvis i nu trækker den et par måneder eller et halvt år før i går igang er du så ude over din uddannelse, eller skal i trække den længere før der er styr på din uddannelse???

i følge de undersøgelser jeg har fået, er jeg i orden

jeg er på skole frem til feb'13, og fra feb til slut juni er jeg i klinik (praktik), sommerferie juli til september, bachelor opgave fra september til januar..

Hvis vi venter til Maj eller lign ville det passe med at jeg nåede at blive færdig med uddannelsen (hvis jeg bliver gravid i 1 forsøg)..

men det er bare så svært synes jeg, vi tænker næsten ikke på andet herhjemme <3

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Gå i gang med det samme Jeg fødte selv min søn en måned inden jeg skulle aflevere min BA og jeg klarede det fint. Jeg arrangerede det således at jeg sørgede for at min opgave var skrevet færdig inden jeg fødte, således at det kun var den mundtlige eksamen jeg skulle tænke på

er du sygeplejerske?

er bare bange for at det vil blive hårdt hvis jeg skal skrive BA samtidig med jeg skal være på et andet modul.. men kunne jo evt skrive den i min sommerferie..

Anmeld

27. november 2012

AnneP

Anonym skriver:

Hej damer,

spørgsmålet er:

Jeg ville SPRINGE ud i det! Hvis det skulle lykkedes i første forsøg, så klarer du helt sikkert også det!

Og hvad nu hvis du venter, så er der måske et nyt job, eller en rejse eller .....

tror aldrig der kommer det helt perfekte tidspunkt til at starte.

Følg din mave fornemelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.